מינצבלוג

חברת שיווק באינטרנט

9 שאלות שרק חברת שיווק באינטרנט עם ניסיון משמעותי תדע לענות עליהן

כחלק בלתי נפרד מהתחרותיות בענפי הקידום והשיווק הדיגיטלי, לצד המומחים המבוססים והנחשבים בתחום מתקיימת שכבת עסקים המציגים מצג שווא (בין אם בכוונה ובין אם כתוצאה מחוסר ניסיון מספק), מתוך הבנה כי לקוחותיהם לא מתמצאים טוב מספיק בעולם הקידום והפרסום האינטרנטי, האפשרויות וגם המגבלות שהוא מציע. אספנו כמה שאלות ותשובות שרק חברת שיווק באינטרנט עם ידע וניסיון עשירים תוכל לענות עליהן והן יעזרו לכם לגלות האם חברת הדיגיטל הנוכחית שלכם באמת עושה עבודה טובה.

כמה זמן לוקחת עבודת ה-SEO?

למרות שכל חברת שיווק באינטרנט הייתה חולמת לענות על השאלה הזו בערכים מוחלטים, האמת היא ש-SEO הוא מסע אינסופי, שמתבצע לאורך כל חיי האתר. עסקים מקודמים אורגנית לא יוכלו להפסיק לקדם בשום שלב (אלא אם הם זונחים את עבודת הקידום וכך למעשה פוגעים לעצמם ביכולת החשיפה) והם זקוקים למערך שיווק דיגיטלי שיציב אותם בתוצאות העליונות בגוגל וישאיר אותם שם כמה שרק אפשר.

כמובן שעבודת ה-SEO היא אתגר וכל אתר יחווה אותו באופן שונה על פי מטרות הקידום שלו, כך שלחלקם ייקח כמה חודשים לממש את המטרות בעוד שאחרים יממשו את מטרותיהם כעבור כשנה מתחילת עבודת הקידום.

למה מחקר המילים חשוב כל כך?

מחקר מילות המפתח המבוצע על ידי חברת שיווק באינטרנט כהנחת עבודה, הוא אחד האלמנטים הקריטיים לקידום האתר. למרות שהמחקר בפועל לא משפיע על הדירוג שקובע גוגל, הוא מספק תמונה מלאה של הביטויים החשובים אותם הגולשים שואלים במטרה למצוא את השירות או המוצר שהאתר מציע וכן להבין היכן האתר עצמו ממוקם ביחס למתחרים. ביצוע מחקר מילים לאתר קיים ללא קידום יאתר ביטויים שצריך לחזק וישפיע על קביעת פעולות האופטימיזציה הבאות שיבוצעו במטרה לעזור לאתר להתקדם בגוגל.

למה אי אפשר להוסיף "רק" מילות מפתח חשובות לתוך דפי האתר?

בתחילת שנות האלפיים זו אכן הייתה השיטה. עוד הרבה לפני שבעלי האתרים הבינו את חשיבותו של שיווק דיגיטלי לעסקים, רובם השתמשו במסה של ביטויי המפתח שלהם במטרה להתחזק בגוגל, עד שהאלגוריתם התפתח והתחיל לדרוש תכנים אותנטיים לחלוטין עבור הגולשים שלו.

כיום חלק מרכזי בדירוג בגוגל נקבע בהתאם לאיכות התוכן והשיבוץ האותנטי של מילות המפתח בתוכו. ככל שהתכנים הללו יהיו איכותיים, רלוונטיים ובעלי משמעות, כך האתר יקבל דירוג טוב יותר במנועי החיפוש.

איך מקדמים עסק ברשתות החברתיות?

מעמוד מרשים בפינטרסט וציוצים בטוויטר, דרך ערוץ יוטיוב ועד שיווק באינסטגרם, כל פלטפורמה תיבחר בהתאם לקו האסטרטגי של העסק ומתוך רצון למטב את המשאבים שלו כמה שיותר. עסקים בעלי פרסום מבוזר שנוכחים בכל רשת חברתית למעשה פועלים באופן לא ממוקד מספיק למטרותיהם, מפזרים תקציב ללא קשר לקהלי המטרה המובהקים של המוצר ועליהם בדיוק נאמר המשפט: "תפסת מרובה – לא תפסת".

שיווק ברשתות חברתיות צולח ככל שייקבעו פלטפורמות פרסום שבהן קהל המטרה אכן נוכח (דוגמה מוקצנת לצרכי המחשה: אין שום תועלת בלפרסם מוצרי סיעוד לגיל השלישי בטיקטוק) ובהתאם לסוג התכנים המתפרסם שנועד למשוך עוקבים ומעורבות, בין אם בצורה אורגנית ובין אם באמצעות קמפיינים שיגיעו לקהל חדש.

איך להביא כמות כניסות מטורפת לאתר באופן מיידי?

טראפיק משמעותי עשוי להתרחש לאחר פרסום פוסט ויראלי ששותף באחת או כמה רשתות חברתיות או כאשר מוציאים מבצע, תחרות ולעתים גם מידע אפקטיבי ורגיש מבחינה אקטואלית. אפשרות נוספת שמומלץ לשקול מול חברת שיווק באינטרנט המלווה אתכם היא צבירת לידים חדשים דרך מהלכי יח"צ כמו פרסום כתבה בעיתון כמו דה-מרקר או וויינט ושיתוף פעולה עם משפיעני רשת.

האם כל חברת שיווק באינטרנט יודעת כיצד נמנעים מענישה בגוגל?

הדרך הטובה ביותר תהיה להתיישר עם כל חוקי גוגל ולהימנע ממהלכים חשודים שעשויים להביא לפעולות הרחקה נגדכם כמו: תוכן כפול, קישורים מאתרים מפוקפקים, ריבוי עמודי שגיאה 404, קישורי יתר שכוללים באופן ישיר את מילת המפתח, אנקורים בכמות מוגזמת ועוד. אם כבר נענשתם ויש לכם חברת שיווק באינטרנט, סימן שבוצע כאן מהלך מפוקפק ועליכם לדרוש תשובות מידיות וטיפול מהיר ומקצועי בבעיה.

האם באמת חשוב לכתוב לבלוג?

לבלוגים יש ערך עצום בייחוד לאור העובדה שהם נשענים כבר שנים על האמרה החשובה "התוכן הוא המלך". המשמעות כאן היא שמה שמספק לאתר סמכות, מושך תנועה ומייצר לידים הוא בדרך כלל תוכן שאנשים מתעניינים לקרוא. הבלוגים מספקים ערך רב ומשמעותי לגולשים (כל עוד המאמרים באמת מעניינים), ממצבים את האתר ומחזקים את האמינות שלו וכמובן מספקים תשתית קידום טובה, מאחר ואפשר להוציא מהבלוג קישורים ולשלב בו ביטויי לונג טייל איכותיים.

עד כמה חשובים סרטוני הווידאו לקידום האתר?

בסולם שמאחד עד עשר, החשיבות של סרטונים היא 11. סוכנות שיווק דיגיטלי שמייצרת סרטונים או מעודדת את בעל העסק לצלם אותם בצורה אותנטית תגדיל פי 35 את הסיכוי של העמוד להגיע לדירוג בדף הראשון בגוגל. גוגל עצמם חשוב לציין, רוצים שהגולשים שלהם יקבלו תוכן איכותי בכל דרך ותצורה ומכירים בחשיבותם וכוחם של הסרטונים בנושא הזה.

מתי חברת שיווק באינטרנט תבצע ניהול מוניטין?

ניהול מוניטין הוא סוג של אסטרטגיה מקוונת, המסייעת למצב את העסק, הארגון או האדם הפרטי כגורם חיובי דרך תוצאות החיפושים. חברת שיווק באינטרנט המתמחה בניהול מוניטין תבצע מספר מהלכים במטרה לשפר את התדמית של הלקוח במרחב הדיגיטלי ותסייע לו לשמור היטב על המותג שיצר. את ניהול המוניטין נהוג ליישם בעיקר לאחר משברי רשת, בהם המותג ושמו הטוב נפגעו או אם מידע סותר ושלילי ברשת מתעלה בתוצאות החיפוש על תוצאות האתר ותכניו.

Rate this post

בחירת חברת שיווק אינטרנטית נכונה יכולה להשפיע רבות על העסק שלכם.

לכן, כשאתם בוחרים חברת שיווק שימו לב שהיא בעלת ניסיון,ידע והכי חשוב- מציבה לעסק שלכם יעדים ומטרות ריאליים והגיוניים שימנפו את העסק שלכם גבוה.

אורי מינץ