איך לפרסם בטיקטוק – צעד אחר צעד עד להצלחה

איך לפרסם בטיקטוק

אז לפני שמתחילים לעשות פרסום בטיקטוק צריך קצת להכיר את הפלטפורמה הזו

אז – איך לפרסם בטיקטוק (TikTok) צעד אחר צעד

קודם נכיר קצת את הטיקטוק (TikTok), אפליקציית טיקטוק הושקה ב-2016 בסין, היא הושקה במקור כפלטפורמה לסרטונים קצרים שמיועד לכלל הצופים.
ב-2019 היו 693 מליון הורדות וב2020 הורדה 850 מליון פעם. אומנם יצאה רק ב-2017.
הפעם האחרונה שכמות כזו של הורדות הייתה רק לפייסבוק באזור שנת 2010.
ולכן טיקטוק היא מתחרה ראוייה מאוד אל מול פייסבוק (אם לא תרכוש אותה בקרוב)

כיום לפי המאמרים המתפרסמים ברשת כמות המשתמשים הפעילים בטיקטוק הם 1.2 מיליארד ברבעון האחרון של 2021.
לפי התחזיות עד סוף 2022 המשתמשים הפעילים יהיו כ-1.8 מיליארד.

קהל היעד

לפי מידע שנאסף מטיקטוק (TikTok) 28% מבין משתמשי טיקטוק הם בגילאי 10-19, 35% הם בגילאי 20-29 , 18% הם בגילאי 30-39, 16.3% הם בגילאי 40-49, 2.7% הם מגילאי 50 ומעלה.

אומנם אלו הגילאים אבל עם הזמן והשנים ניתן לראות עליה בגילאים בצורה משמעותית.

מבחינת מגדר: יש 40% גברים ו 57% נשים , 3% אחר (לא מוגדר)

כיום כמות המשתמשים בפייסבוק היא 2.9 מיליארד, יוטיוב עם 2.5 מיליארד, WhatsApp עם 2.3 מיליארד, Instagram עם 2.1 מיליארד, TikTok עם 1.2 מיליארד, LinkedIn – 0.77 מיליארד. Snapchat – 0.31

והנתון הכי מעניין פה הוא – הישראלי הממומצע מבלה 2.5 שעות בטיקטוק ביום! 

איך לפרסם בטיקטוק

למה חשוב לדעת מי קהל היעד?

מי ששנמצא בטיקטוק כבעל עסק או אדם פרטי ושרוצה לדעת איך לפרסם בטיקטוק או איך להתפרסם בטיקטוק? יש משמעות רבה לדעתי מי הקהל, מה הגילאים ששם ומה יעניין אותם. בהמשך נסביר איך אפשר לעשות עד כמה שאפשר מיקוד.

הבדלים בין טיקטוק לאינסטגרם

טיקטוק (TikTok)
אינסטגרם
מותאם ל:
הכל מהכל
אסטטיקה וביוטי
סוגי סרטונים:
הכי פחות מושקע יעבוד טוב יותר
כמה שיותר מושקע יעבוד טוב יותר
מה משתפים בעיקר
רק סרטונים (תמונות לא עובדות)
תמונות וסרטונים
האשטגים #
האשטג לא חובה (גם לא להגזים איתו)
האשטגים הם קריטיים
קצב הסרטון
מהיר בלבד
קצב איטי
פילטרים
עובד פחות
ניתן ולפעמים חובה
תקשורת לאחר האינטרקציה
סטורי – חדש יחסית
תקשורת שוטפת בסטורי חובה
עוקבים
קל לגרום לאנשים לעשות עוקב
קשה לגרום לאנשים לעשות עוקב

הסבר:

באינסטגרם עיקר הפלטפורמה היא מותאמת לאסטטיקה וביוטי, כמובן שיש עוד המון המון צרכים לפלטפורמה אבל זה העיקר.  בטיקטוק – הכל מהכל – כל דבר הולך. 

סוגי סרטונים – באינסטגרם אם תעלה סרטון לא טוב או שמצולם בטלפון זה יראה לא רציני ולא מקצועי, לרוב הסרטון גם לא יקבל חשיפה ויראלית. בטיקטוק אם תעשו סרטון מושקע אנשים יעבירו הוא יראה להם פרסומת מושקעת וזה לא סוג הפלטפורמה. 

באינסטגרם ההשטגים חשובים מאוד – עושים שם כ 24 האשטגים הסיבה היא שיש אנשים שעוקבים לא אחרי אנשים אלא אחרי האשטגים באינסטגרם.
בטיקטוק גם ההשטגים חשובים אבל הם לא קריטים מה גם לא מכניסים כל-כך הרבה ההשטגים אלא לא יותר מ – 3 הכי חשובים. תפקיד ההשטגים הוא להראות לעוקבים ולאלגוריתם על איזה נישה הסרטונים שלכם.

חשוב לדעת כי באינסטגרם קצב הסרטונים יכול להיות איטי, ניתן לראות סרטונים איטיים דווקא יש הרבה שאוהבים את זה. בטיקטוק – אם הסרטון איטי -אף אחד לא יצפה בו – אנשים יעברו הלאה ולכן יש משמעות למהירות.

פילטרים באינסטגרם – זה נפוץ מאוד עד כדי כך שיש אנשים שאנו מכירים באינסטגרם אבל במציאות אם נראה אותם לא נאמין כי השימוש שלהם בפילטרים הוא על בסיס קבוע.
פילטרים בטיקטוק – עדיף ללא. בכלל באפליקציה הזו עדיף לעשות את הדברים כמה שפחות מהונדס ככול שזה פחות מקצועי זה יקודם יותר (אבל לא להגזים עם הפחות מקצועי)

באינסטגרם המטרה להמשיך לייצר אינטרקציה עם הגולשים לאחר שראו את התמונה – קשר רציף עם הפלטפורמה בעיקר ניתן לעשות את זה ע״י סטורי או רילס. בטיקטוק – חוץ מסרטוני המשך יש את הסטורי שהוא חדש יחסית. 

עוקבים – בפסקה הבאה 🙂 

איך להשיג עוקבים בטיקטוק (TikTok)?

עוד הבדל נוסף בין הטיקטוק לאינסטגרם הוא העוקבים. כיום מאוד קשה להעלות עוקבים באינסטגרם, בשונה מכך – בטיקטוק זה הרבה יותר מהיר והרבה יותר קל.
באינסטגרם ככול שאתה עוקב אחרי אנשים זה לא נראה טוב כלפי האלגוריתם שלהם אבל בטיקטוק זה לא בעייתי – זה בסדר שיהיו לכם פחות עוקבים מכמות אלו שאתם עוקבים אחריהם. כדי לעקוב באינסטגרם צריך להגיע לעמוד ללמעלה ואז לעשות עוקב , בטיקטוק – עושים פלוס וזהו התחלנו לעקוב.

איך קונים עוקבים בטיקטוק (TikTok)? האם זה כדאי בכלל?

יש כיום המון אפשרויות לקנות עוקבים – אני לא חושב שזה נכון ושווה את זה מה גם אם זה לבעלי עסקים אני לא ממליץ לקנות עוקבים לא מדוייקים לדעתי זה לא נכון בכלל.
בנוסף כיום כיוון שהקידום הממומן בטיקטוק הוא יחסית בהתחלה העלות להפצת הסרטונים מאוד נמוכה ולכן מבחינת עלות לא משתלם לקנות, חוץ מזה – תעשו סרטונים טובים לא תצטרכו לקנות עוקבים 🙂

אז למה לעשות פרסום בטיקטוק?(TikTok)?

כי היום כדי להיות ויראלי בפייסבוק צריך המון המון צפיות ולייקים – פייסבוק ממאי 2021 צמצמו משמעותית את החשיפה האורגנית של הפוסטים בקבוצות ובעמודים ולכן כדי להגיע ל300 לייקים צריך לירוק דם או לעשות סרטון ממש ממש מקצועי.
ויראליות בטיקטוק זה לא דבר ממש קשה כמעט כולם יכולים – צריך לפצח את השיטה (היא לא קשה לפיצוח) בטיקטוק אם תעלו סרטון טוב תוכלו לקבל כ 50,000 צפיות במספר שעות בודדות – זה ויראליות ולא צריך לעבוד קשה בשביל זה.

איך משתמשים בטיקטוק (TikTok)?

הורדת אפליקציית טיקטוק
  1. נכנסים לחנות האפליציות אני מראה פה את אפל (זה מה שיש לי) מחפשים טיקטוק מורידים את האפליקציה
הרשמה לטיקטוק

2. לוחצים על הרשמה או לחלופין הרשמה באמצעות אחת הרשתות המופיעות למעלה. על ידי לחיצה על ההרשמה למטה נפתח החלון הזה

הרשמה לטיקטוק

3. אני התחברתי עם גוגל, ניתן להתחבר עם פייסבוק או ע״י מספר טלפון. לאחר מכן תצטרכו למלא את התאריך לידה שלכם (לראות שאתם לא צעירים מדי או לא לחשוף תוכן מסויים שלא לגיל שלכם בנוסף לתת מידע למפרסמים בטיקטוק האם להציג לכם פרסומות מסויימות.

הרשמה לטיקטוק

כדי להרשם ניתן לבחור שם משתמש – באנגלית ללא רווחים. יש גם את האפשרות לדלג ולבחור בהמשך. 

הרשמה לטיקטוק

מה יש לנו בטיקטוק (TikTok)?

עמוד הפוריו – זה העמוד הבית של הסרטונים שם אנו גוללים את הסרטונים שאנו מקבלים בעמוד.
משפטי מחץ – שימו לב לכל סרטון ויראלי יש משפט מחץ
משפט המחץ תפקידו לגרום לכם לסקרנות!

מה חייב להיות אצלנו בפרופיל?
בכדי שהפרופיל שלכם יהיה מעניין חייבים שיהיה בפרופיל שלכם בקצרה קצת עליהם, מי אתם, מה אתם עושים, מה השירות שלכם. 
אחת הטעויות הנפוצות היא של אנשים שפותחים טיקטוק הוא שהם לא משקיעים בפרופיל שלהם. כבר פתחתם פרופיל טיקטוק ואתם רוצים לדעת איך לפרסם בטיקטוק, לא חושבים שכדאי שמי שיגיע לעמוד להבין מה אתם עושים? אז איך עושים את זה? 

לעשות חיבורים: ניתן היום לחבר בין הטיקטוק לאינסטגרם וליוטיוב ניתן לראות לפי התמונות למטה, נכנסים לעריכת הפרופיל ומשם למטה מופיע החיבור לאינסטגרם וליוטיוב. 
אך לא פה נגמרה העבודה – אני מאוד ממליץ ליצור הנעה לפעולה אלא לכתוב בסיום המשפט – עקבו אחרי גם באינסטגרם או המידע הכי חם הוא באינסטגרם, או כל דבר אחר מעניין שיכול להניע אותם לפעולה כדי לעבוד ולעקוב אחריך באינסטגרם. 

חיבור בין הטיקטוק לאינסטגרם
חיבור בין הטיקטוק לאינסטגרם

בנוסף העלתם כבר סרטונים – הצמידו את הסרטונים הטובים שלכם למעלה. כדי שמי שיכנס לפרופיל שלכם יראה פרופיל פעיל ומעניין ולא פרופיל טיקטוק ללא צפיות וחשיפות.

איך עושים הצמדת הסרטון?
לוחצים על הסרטון על איזור ה 3 נקודות, לאחר מכן על הצמד. 

בדיוק לפי התמונות פה. 

איך פרסם בטיקטוק
איך להצמיד סרטון בטיקטוק

ההבדל בין טיקטוק עסקי לטיקטוק פרטי

אם רוצים לדעת איך לפרסם בטיקטוק  ממומן ללקוחות עסקיים -קודם כל חייב שיהיה להם חשבון עסקי.
אבל צריך לקחת בחשבון לא ניתן להשתמש עם כל הסאונדים שיש שם בגלל זכויות יוצרים ולכן אם המטרה היא לא קידום ממומן השאירו את הפרופיל כפרופיל פרטי.

רוצים להחליף בין חשבון עסקי בטיקטוק לחשבון פרטי ולהפך לכן לפי הצילומים

מעבר מחשבון עסקי בטיקטוק לחשבון פרטי
איך לפרסם בטיקטוק - צעד אחר צעד עד להצלחה 1
מעבר מחשבון עסקי בטיקטוק לחשבון פרטי
מעבר מחשבון עסקי בטיקטוק לחשבון פרטי

נכון לכתיבת שורות אלו – יש סרטונים ל 15 שניות, 60 שניות ו 3 דקות. 

איך להעלות עוקבים בטיקטוק (TikTok) בחינם?

האמת זה לא קשה, יש כמה דברים שצריך לדעת והם: 1. אם החשבון שלכם חדש עדיף לעשות סרטונים קצרים כי הטיקטוק רואה כמה ראו את הסרטון ואם לא מסתכלים עליו הוא לא חושף אותו. 2. עבדו בעיקר לפי טרנדים ואתגרים 3. השתמשו בהאשטגים רלוונטיים 4. תהיו עקביים אל תעלו סרטון אחד בחודש תעלו 3 בשבוע. 5. אל תעתיקו תוכן – אפשר להפסל על זה 6. תענו לאלו שמגיבים לכם – תהיו אתם אלו הראשונים שמגיבים – האלגוריתם של טיקטוק לא מבדיל בין זה לאחרים שמגיבים. 7. תוסיפו לסרטונים כתוביות 8. אל תמחקו סרטונים גם אם אין צפיות- תעבירו אותם ל״רק אני״ 9. השתמשו בסאונדים טרנדים 10. דיברו ישר למצלמה – לא להתסכל לצדדים

איך ליצור תוכן בטיקטוק (TikTok)?

קודם כל, מחקר. להבין מי קהל היעד שלכם. מה הוא רוצה לראות, מה מעניין אותו, איך הסרטון באמת ידבר אליו, האם הסרטון הזה יניע אותו לפעולה של תגובה, האם ישתפו את הסרטון, האם אני הולך להעלות ולהביא ערך או שאני רוצה להצחיק האם אני רוצה לתת מידע של איך לעשות דברים מסויימים או אני רוצה להראות מוצרים של החברה איך הם עובדים. כדי ליצור תוכן נכון ומקצועי – צריך מחקר קהל ולא פחות חשוב מחקר על המתחרים שלכם. 

מה גורם לאנשים לעשות לייקים בטיקטוק (TikTok)?

מצחיק, משעשע. מלמד – כמו הידעת – סתם לתת ידע נותן ערך פרקטי – תעשו כך וכך תקבלו כך וכך צרו הזדהות חילוקי דעות – מושך אש ולייקים מרגיש חבר שלך – צורכים תוכן בכמות גבוה, לייבים, מגיבים להם.

סוגי הסרטונים הפופולרים שיש בטיקטוק:

ליפסינק – לוקחים שיר קיים ועל בסיס השיר מייצרים סרטון שכאילו אתם הזמרים. ניתן לעשות זאת על קטעים מסרטים או הקלטה של אנשים כמו ההקלטה – ״מה פורים היום?״ שהפך להיות ויראלי. ליפסוס גרם להמון שירים או קטעים ישנים להעלות שוב לכותרות דברים ששכחנו כבר מזמן. 

אתגרים – זוכרים שבפייסבוק היו כל מיני אתגרים? אחד האתגרים הכי זכורים לי הוא אתגר הדלי מים עם קרח כהזדהות למחלת הניוון שרירים – als. כמו שזה הפך להיות ויראלי בפייסבוק יש יותר אתגרים ויותר ויראלים בטיקטוק. זה אחד הדברים שיכולים לייצר ויראליות כי זה מביא משהו עדכני ומעניין. 

סרטונים מצחיקים – הומור תמיד תמיד מוכר. אנשים משתמשים בפלטפורמה הזו כדי לצאת מהעולם הרציני ורוצים לחשוף צדדים קומים שלהם. 

דואטים – אין כמו לרכוב על הצלחה של אחרים מה שלא נמצא כרגע בפלטפורמות אחרות בטיקטוק קיים – ניתן לקחת פרסום של מישהו אחר ולייצר איתו דואט וכך לרכב על הצלחת הסרטון שלו. 

ריקודים – זו היית המטרה העיקרית של הפלטפורמה בהתחלה. אפילקציית ריקודים לדעתי הסרטונים הכי נפוצים כיום. 

אוכל – כמו שכולם אומרים העיניים אוכלות יותר מכל ולכן אנשים אוהבים לפרסם את האוכל שאכלו במסעדה, את ההמלצה על המסעדה, את המתכון האהוב עליהם. 

תיירות – הרבה נחשפו לשבילים או מעיננות סודיים שיש בארץ או בעולם – אטרקציות מיוחדות שלא ממש מכירים או יודעים עליהם. הרבה מהבלוגרים בתחום התיירות עושים זאת גם בחשבון הטיקטוק שלכם (בהזמנת בעלי המלונות כמובן) 

מה המבנה הנכון של סרטון בטיקטוק (TikTok)?

1. שורת פתיחה חזקה.
2. מבנה שלישים
3. משפט סיכום והנעה לפעולה

מבנה שלישים
כותרת
סיבה – משפט הסבר
סיבה שניה
סיבה שלישית
מסכם – ״אני בא לטובתכם אז תחשבו טוב טוב לפני… ״

טיפים לשורת פתיחה חזקה
לא ללכת על דרך השלילה
להשתמש בביטוים שמעוריים רגש – כסף, אימא, דמות, רכילות, סודות.
נושאים אקטואליים (האח הגדול, חתונמי וכו)
מותג מוכר

איך מתחילים לצלם סרטון בטיקטוק (TikTok)?

1. לוקחים נושא מהתחום שלי- מה אמור לעניין את הצופים שלי – לא אותי.
2. מנסחים את המשפט מפתח – לקצר כמה שאפשר אין צורך להאריך (שחושבים על משפט מפתח – לחשוב מה יעניין את כולם לא רק את קהל הנישה שלי)
3. חושבים על מה מתחבר לתוכן באמצע
4. הנעה לפעולה
5. חוזרים על זה כמה פעמים.
6. מתחילים לצלם.

צילמתי סרטון לטיקטוק (TikTok)- מה עכשיו?

תנו לסרטון תיאור – אפשר להשתמש בהנעה לפעולה או במשפט מפתח תנו לעצמכם לייק תגיבו לעצמכם

אפקטים בטיקטוק

אני לא נגד – אבל לרוב עדיף כמה שפחות אפקטים ואם כבר אפקט שלא יהיה יותר מדי
איך בוחרים אפקט בטיקטוק?
(תמונות)

שילוב מוזיקה בטיקטוק

שילוב מוזיקה הוא אפקט חשוב וטוב, יש הרבה שירים שאפשר להשתמש בהם – לפעמים אנשים מחפשים לפי שירים ומקבלים מזה חשיפה.
צריך לקחת בחשבון שאם החשבון טיקטוק שלכם הוא עסקי חלק גדול מהמוזיקה לא יהיה לכם בגלל זכויות יוצרים. ולכן אם אתם מעוניינים בפרסום ממומן בטיקטוק תשאירו את זה עסקי, אך במידה ואין לכם עניין בקידום ממומן בטיקטוק תחזירו את זה לפרטי (אין צורך למחוק את הטיקטוק בשביל להחליף פרופיל)

איך לפרסם בטיקטוק - הטעויות הנפוצות

1. לדבר בצורה מונוטונית בסרטון – להיות כבוי. אף אחד לא ירצה לראות אותכם שם. צריך להכניס אנרגיה בסרטון.
2. לא מתחילים ישר את הסרטון – מתעקבים בצילום..
3. לא מסתכלים למצלמה – צריך לייצר דיאלוג מול הקהל
4. ההוק לא מראה על דחיפות – אם לא דחוף לי למה שאראה אותך
5. דיבור לאט – מרדים
6. שפה גבוה מדי – הקהל לא מותאם לזה
7. צילום לא נכון
8. לוקיישן לא מעניין
9. אין כתוביות לסרטון
10. לא מגיבים לאנשים שכותבים תגובות בסרטונים שלכם

מהם הדברים שמגבירים ויראליות בטיקטוק?

  • פריים ראשון מעניין
  • העברת רגש כל שהו בסרטון
  • לדבר תכלס – לא מסביב
  • התמדה בסרטונים
  • נושאים מעניינים ונפיצים
  • תנועה חוזרת

צילמנו סרטון, יש צפיות עכשיו מה?

טיקטוק היא פלטפורמה קלה לעוקבים וכדאי מאוד להשתמש בא כדי להביא עוקבים לאינסטגרם אבל אם האינסטגרם שלכם לא מנוהל אין טעם לעשות את זה.
ולכן אם אתם מנהלים גם את האינסטגרם תעשו הנעה לפעולה בהעברת אנשים לאינסטגרם.
בביו שלכם באינסטגרם תוכלו להוסיף מוצר או שירות לחדירה לשוק ולא יקר או מעבר לרשימת תפוצה.

איך מוחקים סרטון בטיקטוק? – לא מוחקים – בהמשך אסביר למה..

איך לפרסם בטיקטוק לייב?

אז ניתן לעשות לייב בטיקטוק רק מעל 1000 עוקבים. אם אתם כבר התחלתם לעשות לייב – ואין לכם אנשים שם אל תצאו תמתינו. יש נטייה לאנשים להתחיל לראות שלא מתחברים אנשים אז מסיימים את הלייב זה לא טוב ולא נכון. (פוחדים מאפקט הקיץ של אביה) עם הזמן תיכנס תנועה ולכן לא לוותר.

רעיונות לסרטונים בטיקטוק

סרטונים שמתעסקים באקטואליה שאלות ששואלים אתכם ביום יום חומר אינטואיטיבי – מעניין סרטוני תגובה למשהו שעשיתם – לחיצה על התגובה – הגב לסרטון (דוגמא בתמונה איך עושים)

חיבור סרטונים

(לברר מה זה)

איך מתפרסמים בטיקטוק (TikTok)?

התמדה בהעלאת סרטונים דיאלוגים – 2 דמויות מדברות ועונות אחד לשני הומור – תמיד עובד

איך מורידים את סימן מים מהסרטונים בטיקטוק

להורדת סימן מים מהסרטונים בטיקטוק והעלאתם לרילנס באינסטגרם – snaptik – יש לזה אתר – לא מוריד מהאיכות.

העלתם סרטון והוא לא זכה להרבה חשיפה מה עושים?

אם הסרטון שהעלתם לא מקבל הרבה חשיפה – לא להתייאש. אם עבדתם לפי המדריך שלנו, אין סיבה שלא יצליח.
תתמידו בהעלאת סרטונים וזה יבוא. אם לא מגיע עדיין – לא למחוק סרטונים תעבירו אותם לפרטי במקום.

לוחצים על ה-3 נקודות, נפתח בר תחתון גוללים להדגרות פרטיות, בוחרים מי יכול לצפות בסרטון ושמור. 

איך להפוך סרטון טיקטוק לפרטי
איך להפוך סרטון טיקטוק לפרטי
איך להפוך סרטון טיקטוק לפרטי
איך להפוך סרטון טיקטוק לפרטי

מתי לפרסם בטיקטוק את הסרטונים?

שואלים את עצמכם איך לפרסם בטיקטוק את הסרטונים שלכם כדי שיקבלו כמה שיותר חשיפות אז השעות הכי פחות טובות הם בבוקר ובלילה מאוחר ששם עדיף לא להעלות סרטונים – כמות החשיפה נמוכה.
 הכי טוב להעלות סרטונים בשעות 14-20 אלו השעות החזקות ביותר מבחינת חשיפה.
אל תשכחו אם אתם חדשים בטיקטוק – להעלות 3 סרטונים בשבוע לצורך ההתמדה.

איך עורכים סרטון בטיקטוק?

(צירוף תמונות)

איך עושים מעברים בטיקטוק?

(צירוף תמונות)

שאלות נפוצות שלקוחות שואלים אותי

פרסום ממומן בטיקטוק הוא עולם שלם בפני עצמו, לומר לכם במדוייק כמה יכול לעלות לכם עלות הפרסום עוד לפני שהתחלתם לפרסם בטיקטוק – זה בעיה. 

אבל מה שאני כן יכול לומר לכם על הקידום הממומן בטיקטוק לעומת הקידום הממומן בפייסבוק הוא שבפייסבוק יותר יקר וכולם שם בטיקטוק עדיין מפרסמים קטנים וגדולים לא שם ולכן הפרסום יהיה יותר טוב יותר אפקטיבי ויותר זול. 

ולכן, אם יש לכם אמצעים כספיים ומעוניינים בחשיפה במחיר נמוך ממליץ מאוד לעשות קידום ממומן בטיקטוק .

קשה לומר את זה ולהכליל. אבל יש עסקים רבים שפרסום בטיקטוק יכול לעזור להם. כמובן שאפשר למצא עסקים שלא – בשביל זה אנחנו פה בשבילכם – לענות לכם על השאלה הזו. 

ברמת הקמפיין ניתן להתחיל לפרסם ב 50$ ליום אבל ניתן לעשות זאת לפי סדרת מודעות ולהתחיל ב 20$ ליום

לדוגמא:
קמפיין עם סדרת מודעות אחד – ניתן להתחיל ב 20$ ביום. 
קמפיין עם 3 מודעות ניתן להתחיל עם 50$ ברמת הקמפיין. 

מצויין, אחרי שקראתם פה הכל, והעברתם את החשבון שלכם לעסקי הכנסו לפה – מערכת הפרסום של טיקטוק ותעשו את ההרשמה על פי ההנחיות דעו לכם שלפתוח חשבון עסקי בטיקטוק לא עולה כסף, לא לשכוח להתקין פיקסל ייעודי של טיקטוק לצורך מדידה.

איך לפרסם בטיקטוק - סיכום:

אם אתם רוצים לדעת איך לפרסם בטיקטוק הדרך הטובה ביותר היא התמדה ולעשות שוב ושוב. על ידי תרגול תוכלו לעשות יותר סרטונים מהר יותר וכך גם לקבל יותר צפיות וויראליות. 

הקראת המאמר לכבדי ראייה

אורי מינץ - שיווק דיגיטלי לעסקים

מעוניינים שניקח את המושכות וניצור לכם עמודים בטיקטוק? דברו איתנו ונשמח להעלות אתכם על מסלול ההצלחה!

אורי מינץ
איך לפרסם בטיקטוק
קטגוריות נוספות
תוכן עניינים
Rate this page