הבלוג

של אורי מינץ - שיווק דיגיטלי

אינסטגרם עסקי

שיווק דיגיטלי מושלם באמצעות אינסטגרם עסקי בשישה צעדים!

באופן מפתיע (או יש שיגידו שבאופן צפוי ביותר) הפך האינסטגרם לפלטפורמה מובילה בכל התחומים: נכון להיום היא חוצה דורות, מצבים סוציו-אקונומיים ומדינות. כמו כן, רשת זו מהווה שטח פעילות נרחב גם עבור אנשים פרטיים, גם עבור עסקים בכל סדרי גודל ועד לענקיות החולשות בתחומם. כך, כל גורם וכל ישות יכולים למצוא את דרכם לניצול מיטבי של האפליקציה שבמקורה הייתה מיועדת לפרסום תמונות מרובעות בסגנון רטרו, אך כיום מציע הכול: סרטונים קצרים בסטוריז או ארוכים באינסטגרם טי.וי ומעבר לכך – קידום אינסטגרם עסקי עם כלים מועילים וחשובים שתורמים להערכת ההצלחה שלכם וגם מלמדים אתכם אודות הצעדים הבאים שיש לעשות לקבלת חשיפה רחבה יותר.

אך בכדי לנצל את האפשרויות האלה במידה המיטבית, יש להבין מה הוא בעצם אינסטגרם עסקי, כיצד הוא שונה ממשתמש רגיל וכיצד תוכלו להתחיל לנצח את תכונותיו אלו עוד היום?

אם אין לכם את הזמן הדרוש לשקוע לדקויות של עוד פלטפורמה חברתית ואתם מעדיפים להתמקד בפעילות העסקית שלכם נטו, אתם מוזמנים להפקיד את נושאי פרסום באינסטגרם בידי מומחים ולהיות רגועים. צרו קשר באמצעות הטופס ונשמח לגבש עבורכם אסטרטגיה ממוקדת ומותאמת אישית להפקת מלוא התועלת ותוך ניצול מיטבי של כל שקל שאתם משקיעים בקידום.

קצת אודות אינסטגרם ואופי הפעילות בו

נכון לתחילת שנת 2019, מעל ל-25 מיליון חברות בכל רחבי העולם כבר נעזרות בכלי זה לקידום הפעילות העסקית שלהם, בעוד שמעל ל-200 מיליון משתמשים מבקרים לפחות בעמוד אינסטגרם עסקי אחד ביום. אז אם מה שדרוש לכם זה מישהו שייתן לכם אינסטגרם עסקי הסבר מפורט, מספיק להבין שמדובר בעמוד השונה במהותו מהעמוד האישי. עם זאת, זה לא אומר שלא צריכות להיות בעמוד זה נגיעות אישיות להגברת הנאמנות למותג, מיתוג חיובי  והרחבה קבועה ואיתנה של קהל הלקוחות הנאמנים.

בשורה התחתונה, הנישה של פייסבוק  נותרה במידה רבה ליצירת קשרים עם חברים ובני משפחה, בעוד שהייעוד של אינסטגרם בתור “הבית החדש למותגים” כבר הפכה לעובדה די קבועה בשטח. היתרונות של אינסטגרם לעסקים:

  • האנגייג’מנט בפלטפורמה זו גבוה במידה משמעותית
  • הלקוחות נאמנים למותגים שלהם (מה שבא לידי ביטוי גם בתיוגים בפוסטים וסטוריז)
  • ניתן להשיג מטרות עסקיות מוחשיות באמצעות הפניות, הודעות פרטיות ועוד.

וכעת, ששת הצעדים הדרושים לשם הפיכת המותג שלכם לשם דבר בפלטפורמה שהכי מיטיבה עם עסקים שעושים מאמץ לפנות למשתמשיהם הקיימים והפוטנציאליים.

צעד מס’ 1: הקימו משתמש אינסטגרם עסקי

אם כבר יש לכם משתמש אינסטגרם שבו מפורסמים תכנים הראויים למותג שלכם ועם כמות עוקבים נכבדת, הפתרון הכי יעיל עבורכם הוא להמיר אותו לעמוד אינסטגרם עסקי. זה יעניק לכם גישה לתכונות הייחודיות המיועדות לעמודים עסקיים בלבד, אך המעבר לא יפריע בשום צורה לעוקבים הקיימים.

בתור אפשרות שנייה, ניתן לבחור להקים עמוד אינסטגרם חדש לחלוטין. במידה ואין לכם משתמש אינסטגרם קיים או שהוא אינו מייצג כהלכה את המותג שלכם – זו האפשרות הנכונה יותר.

הקמת עמוד אינסטגרם עסקי הסבר

  1. יש להוריד את אפליקציית אינסטגרם לאחת ממערכות ההפעלה שלכם – iOS, אנדרויד או ווינדווס.
  2. הפעילו את האפליקציה ולחצו על “הרשם”.
  3. הזינו את כתובת האי-מייל שלכם והקישו על “הבא”. אם אתם רוצים לקשר בין חשבון האינסטגרם שלכם לבין העמוד העסקי בפייסבוק, יש לוודא שאתם משתמשים בכתובת אי-מייל של אחד המנהלים להרשמה, או לחילופין – לחצו על “כנס דרך פייסבוק”.
  4. בחרו שם משתמש וסיסמה, ומלאו את המידע החיוני למשתמש שלכם (בהמשך נדון על אופטימיזציה של פרופיל משתמש עסקי).
  5. הקישו על “סיים”.
  6. כעת יש ברשותכם משתמש אינסטגרם שהומר למשתמש עסקי.

אם כבר יש לכם אינסטגרם אישי, כך תמירו אותו לעסקי:

  1. כנסו לעמוד הקיים שלכם
  2. הקישו על אייקון הפרופיל כדי להיכנס לעמוד.
  3. לחצו על שלושת הנקודות בפינה הימנית של המסך ואז לחצו על “הגדרות”.
  4. לחצו על “החלף לפרופיל עסקי” ואז “המשך”.
  5. אופציונלי: אם תרצו לחבר את עמוד האינסטגרם העסקי לעמוד בפייסבוק, עקבו אחר ההוראות המתאימות.
  6. הוסיפו פרטי קשר – לעמוד עסקי באינסטגרם דרושים כתובת אי-מייל, מספר טלפון או כתובת פיזית (או שלושתם, במידת הצורך).
  7. הקישו על “סיים”.

צעד מס’ 2: גבשו אסטרטגיית קידום מנצחת באינסטגרם

התוכן הוא המלך, וזה נכון באותה המידה לכל פלטפורמה שהיא. ההבדל המהותי הוא בדקויות התוכן עצמו ונתונים נוספים שתוכלו להשיג באמצעות ניתוח סטטיסטיקות עקבי.

  1. הגדרת קהל היעד

לפני שאתם מתחילים ליצור את התוכן המנצח שלכם לטובת קידום אינסטגרם עסקי, כדאי קודם כל להבין בשביל מי אתם עתידים ליצור אותו. רוב הקהל של האינסטגרם הוא אנשים מגילאי 35 ומטה, וחלוקה שווה ביותר של נשים וגברים. ראוי לציין שהנתונים האלה עשויים להשתנות עם הזמן, לכן כדאי תמיד להתעדכן. אנחנו בבלוג של אורי מינץ שיווק דיגיטלי דואגים תמיד להביא לכם את החדשות העדכניות ביותר בתחום שיווק דיגיטלי לעסקים על כל סוגיו. כך שמספיק להירשם לרשימת הדיוור שלנו כדי להיות תמיד בעניינים.קחו שנייה לעשות את זה ונמשיך 😉

אז כיצד נקבע קהל היעד שלכם?

  • נתונים דמוגרפיים של מי שכבר קונה מכם.
  • ניתוח של פלטפורמות נוספות שבהן אתם כבר פעילים בכדי להבין מי עוקב אחריכם.
  • ביצוע ניתוח מתחרים יעיל מאוד במקרה זה.
  • צרו הצהרת ערך ברורה של המותג שלכם (היעזרו בקופירייטר מוסמך במידת הצורך – שורת טקסט קצרה זו עשויה לחולל פלאים בפעילות שלכם).

לאחר שהובהר מי הקהל שלכם, יש לעשות סיעור מוחות בדבר התוכן שהם עשויים לרצות לראות אצלכם. איזה תוכן הם עצמם מעלים בעמודים שלהם? האם כבר יש להם אינטראקציה מסוימת עם המתחרים שלכם? על בסיס מידע זה יש ליצור רשימת נושאים וסוגי תכנים רלוונטיים.

  1. הגדרת מטרות ויעדים

הגדרת יעדים ברורה חשובה לכל משימה (בכדי להיות מסוגלים “לראות” את המטרה ועקב כך, גם את הדרך לעברה). כאשר מדובר בפעילות ברשתות החברתיות, הצבת יעדים חשובה גם לניתוח ביצועים בהמשך הדרך וגם מרכזת אתכם.

להלן חמישה דגשים שחייבים להופיע ביעדים שלכם:

  • מיקוד
  • מדידות (כלומר, שניתן להעריך אותן באופן כמותי)
  • בר ביצוע
  • רלוונטי
  • ומתוזמן
  1. התמקדות במטריקות הנכונות עבורכם

כדי להבין האם אתם מתקדמים לעבר המטרות שלכם או לא, יש לדאוג לכך שהמטרות שלכם יתאימו לפחות לאחד מארבעת השלבים במסען של הלקוח:

  • מודעות – למדידה של אלמנט זה יש לבדוק מדדים כגון מודעות למותר, צבירת עוקבים וחשיפה.
  • אנגייג’מנט – כאן יש לבדוק כמה לייקים, תגובות ושיתופים אתם מקבלים
  • המרה – בנוסף למדד ההמרה הרגיל, יש לשים לב למטריקות כגון שיעור קליקים, קצב הקפיצה. אם הנכם משתמשים בפרסום ממומן, יש לבחון גם עלות לקליק ומחיר לאלף הופעות.
  • לקוח – כאן ניתן לבחון את מספר הפעולות הננקטות על ידי הלקוח, כגון שליחת משוב.
  1. מחויבות ללוח זמנים מוגדר מראש של העלאת פוסטים

ברגע שאתם מתחילים לבנות קהל עוקבים באינסטגרם, העוקבים יצפו ממכם לפוסטים באופן קבוע. אם אתם רוצים שהם יישארו מודעים למותג שלכם וישתתפו בפעילויות שונות,אך זאת מבלי להציף אותם באופן שיגרום להם לבטל את ההרשמה.

הזמנים הנכונים ביותר להעלאת פוסטים משתנים מתחום לתחום. למשל, בתחומי המזון הבוקר עשוי להיות הזמן המתאים ביותר להעלאת פוסט לקבלת החשיפה המירבית, בעוד בתחום הלימודים השעות הערניות דווקא הן אחרי 5 בצהריים. המפתח להצלחה כאן, הוא פשוט להבין באילו שעות הקהל הפוטנציאלי שלכם נמצא אונליין ולהמשיך מכאן. זה אפשרי הודות לפרישה שנותן לנו משתמש עסקי באינסטגרם תחת הלשונית “Insights”. לקבלת כל המידע יש לגשת לחלון “Audience” (קהל) ולגלגל למטה כדי לראות את שעות הפעילות.

לאחר שביררתם את השעות הכי פעילות שלכם – יש להכין גאנט מסודר של פוסטים ולהיות עקביים לגביו.

צעד מס’ 3: דאגו לאופטימיזציה של עמוד המשתמש שלכם

המידע הבסיסי אודות בית העסק כבר מוזן לעמוד כאשר יוצרים את עמוד האינסטגרם העסקי לראשונה. אך לאחר מכן כדי לבצע אופטימיזציה לעמוד לקבלת תוצאות מיטביות.

עשו שינויים בביו (תיאור עמוד) שלכם

למשל, החלק של ה”אודות” שלכם (“Bio”) נותן רק 150 תווים. ורבות תלוי במה שיהיה כתוב בשורה זו. ניתן להביא כאן את הערך העיקרי של המותג, להוסיף אימוג’ים שמעבירים את המהות שלכם וחוסכים בתווים. מומלץ גם לכתוב שם את ההאשטג הייעודי של החברה שלכם בכדי לעודד את הגולשים לעשות פוסטים ושיתופים בנושא ולהביא לאנגייג’מנט וחשיפה אורגניים מעולים. ראוי לציין שניתן לערוך את הטקסט בעורך חיצוני ולעשות חלוקה נוחה בשורות – ורק אז לעשות העתק הדבק לפרופיל. כך תהיה לכם שליטה מלאה על התוכן והמראה שלו.

תעשו אופטימיזציה לתמונת הפרופיל שלכם

עבור הרוב המוחלט של בתי העסק – הלוגו מהווה את סימן ההיכר שלהם ולכן עשוי לתפקד גם בתור תמונת הפרופיל המעולה ביותר. התמונה מוצגת בגודל של 110 על 110 נקודות, אך נשמרת בגודל 320 על 320. לכן לתוצאה מיטבית ולתמונה החדה ביותר, כדאי להעלות תמונה בפורמט 320 על 320. התמונה נחתכת לטובת תמונת הפרופיל, לכן וודאו שהלוגו מוצג במלואו. לחילופין, במידה ובחרתם בתמונה ייצוגית (אם אתם נותני שירות ולא חברה רבת-עובדים), יש לדאוג שהראש לא חתוך וששום חלק חשוב בתדמית שלכם לא נותר מחוץ לתמונה.

וודאו שכל השדות בפרופיל שלכם מולאו כהלכה

כל שדה במערך אינסטגרם עסקי נועד להציג אתכם באופן היעיל והנכון ביותר.

שם ושם משתמש: מידע זה מופיע במנוע החיפוש של אינסטגרם, לכן יש לנצל אותם בחוכמה. יש להכניס את שם העסק או קיצורים ידועים. כמו כן, כדאי להשתמש באותו השם בכל הרשתות החברתיות ליצירת אחדות.

האתר: מלבד לקישורים בסטוריז או בהודעות פרטיות, רק הקישור בביו יכול להעביר את משתמשי האינסטגרם לעמודי נחיתה או מכירה, לכן יש להזין את הכתובת המתאימה ביותר למטרות שלכם. למשל, ניתן ליצור דף נחיתה ייעודי לגולשים מהאינסטגרם, לעמוד הבית שלכם, לפוסט האחרון בבלוג – זה תמיד צריך להיות העמוד הרלוונטי ביותר לגולשים וגם לכן.

נצלו את התכונות הייחודיות של עמוד אינסטגרם עסקי

בין היתרונות של הפיכת משתמש רגיל לעסקי – השדות המיוחדים המקלים עליכם את האינטראקציה עם הגולשים.

פרטי קשר: ניתן להוסיף אי-מייל, טלפון וכתובת פיזית. אינסטגרם יוצר להם כפתורים ייעודים בפרופיל שלכם.

קטגוריה: נמצאת ממש מתחת לשם המשתמש שלכם ומאפשר להעביר באופן נגיש ביותר מה אתם עושים בפועל.

כפתורי קריאה לפעולה: ניתן לעודד גולשים לקבוע פגישה, להזמין, לקנות כרטיסים ועוד. כנסו לעמוד עריכת המשתמש שלכם, לפרטי קשר – שם יש  אפשרות להוסיף כפתור  קריאה לפעולה.

צעד מס’ 4: העלו תוכן מעולה

המטרה הראשונית לשמה נוצר אינסטגרם, זה לחלוק תוכן ויזואלי ביותר. ולצד כל השינויים שהתרחשו ועצם העובדה שיותר ויותר אנשים משתמשים בפלטפורמה גם לשיתוף טקסטים, החזותיות והיופי של התמונות עדיין חשוב.

ראשית כל, יש לחשוב מה בדיוק אתם רוצים להציג בפוסטים שלכם. במקרים מסוימים התוכן מכתיב את עצמו, למשל בתחום האופנה או המוצרים הפיזיים. אך כאשר העסק מציע שירותים ולא מוצרים, המטרה שלו היא ליצור אווירה מיוחדת המתכתבת עם הפעילות שלו. זה דורש שימוש בצבעים מסוימים, גופנים בתמונות, צורה קבועה שלפיה כתובים הפוסטים ועוד. זה יאפשר לגולשים לזהות את הפוסטים שלכם במהירות כשהם גוללים את הפיד ויתרום למיתוג ויצירת נאמנות גבוהה יותר.

הקפידו על תמונות מעולות

אינסטגרם עסקי דורש תמונות מרשימות במקצועיות שלהן. עם זאת, לא חייבים צלמים מקצועיים בכדי להשיג מטרה זו. ניתן ליצור תמונות מעולות באמצעות הטלפון, אם רק יודעים כמה טיפים בסיסיים:

  • אור טבעי – שפע של אור שמש יוצר תמונות הרבה יותר עשירות בצבע ומחמיאות גם לאנשים וגם למוצרים.
  • אור עדין תמיד מומלץ – גם באור הטבעי יש אפשרויות נוחות יותר – שעות בוקר מוקדמות או אחר הצהריים, בכדי שהאור לא יהיה מסנוור יתר על המידה.
  • השתמשו ברשת המטריצה – חלוקה של התמונה לריבועים מאפשרת מסגור אופטימלי. נסו לצלם את התמונה כך שהאובייקט העיקרי שלה תמיד יהיה בתוך אחד הריבועים, זה נותן מבנה סימטרי ומיוחד.
  • זוויות צילום שונות – אפשר לצלם כמה שתרצו! לכן כדאי לעשות כמה שיותר ניסיונות מגובה וכיוונים שונים. יצירתיות, גיוון ותעוזה – זה שלושת העקרונות המנחים בצילומי סמארטפון לאינסטגרם!

תעשו שיעורי בית בכל הקשור לעריכת תמונות

כדי ליצור את המראה המיוחד שעליו דובר כאן, כדאי להשתמש באפליקציית עריכה נוספת שבה תוסיפו צבעים, תטשטשו דברים ותבחרו את האלמנטים האופייניים לבית העסק. יש מספר אפליקציות לכך: VSCOcam,

Layout ליצירת קולאז’ים, ואחרות. כנ”ל לגבי סרטונים. לעתים כדאי גם לשלם על השימוש באפליקציה לקבלת מגוון כלים ליצירת התוכן האיכותי ביותר. 

צרו סיפור באמצעות הסטוריז

מעל ל-400 מיליון איש צופים בסטוריז באינסטגרם מדי יום ו-39% מהנשאלים דיווחו שהם מתעניינים יותר במוצרים שהם ראו בסטוריז מאשר בפיד. ובתי עסק רבים כבר מנצלים זאת – שליש מהסטוריז הנצפים ביותר באינסטגרם שייכים לבתי עסק.

התכונה הבולטת של הסטוריז – העובדה שהם נעלמים לאחר 24 שעות, הופכת אותם לאמצעי מעולה ליצירת תוכן יצירתי  ונועז ולמשוך את תשומת לבם של הגולשים בדרכים לא קונבנציונליות. כשמו הוא, הסטורי מאפשר ליצור דוגמאות מעולות של סטוריטלינג עם אלמנטים של התחלה, אמצע וסוף, מסר, שינויי וכו’. ניתן להשיג זאת באמצעות סליידים, סרטונים, תמונות ועוד. זה גם הכלי להיות קצת יותר פתוחים ולהראות צד יותר אישי של המותג. באמצעות הוספת קריאות לפעולה תוכלו להפיק את מלוא התועלת מאמצעי מדיה חדשני זה.

כתבו תיאורים מחודדים לתמונות שלכם

כאמור, בתחילת הדרך האינסטגרם היה מיועד בעיקר לתמונות ואף אחד לא ציפה שיהיו בו טקסטים ארוכים. אך טקסט יכול לעשות הבדל מהותי בתפיסה של הגולשים, והוא לאו דווקא חייב להיות ארוך לשם כך. אך יש לדאוג שיהיה מוקפד וממוקד ביותר. הכיתובים הקטנים האלה עשויים לגרום לגולשים לחשוב, להרהר, לצחוק ובשורה התחתונה – לחוש חיבור למותג ולמה שהוא מייצג. זה גם הכלי היעיל ביותר ליצירת שפת מותג. שימוש בברכה קבועה וייחודית לכם או להיפך, לסיים כל כיתוב בסיום המדבר לקהל היעד שלכם. לבסוף – מוסיפים האשטגים שמהווים חלק בלתי נפרד מהטקסט ולא “רשימת מכולת לא קשורה.

צעד מס’ 5: הגדילו את הקהל שלכם ותתקשרו איתו דרך קבע

מעבר לכל מה שתואר לעיל, בכדי ליצור עליה מתמדת בכמות העוקבים שלכם ובאינטראקציה איתם, נדרשות מספר פעולות נוספות, חלקן אף מערבות גופים אחרים הפעילים באינסטגרם.

עקבו וצרו אינטראקציה עם משתמשי אינסטגרם רלוונטיים

כל רשת חברתית מהווה קהילה. וסביר להניח שבתחום שבו פועל בית העסק שלכם כבר יש קהילה מסוג כלשהו הסובבת סביב נושאים רלוונטיים, פעילויות הקשורות לשירותים או המוצרים שאתם מציעים ועוד. כדי להצטרף לקהילה, ניתן לנקוט בפעולות הבאות:

  • השתמשו בהאשטגים – תחילה תעקבו אחרי האשטגים רלוונטיים (ניתן לבחור לעקוב אחר האשטג כפי שעוקבים אחרי אנשים). השאירו תגובות מתחת לפוסטים עם האשטגים אלה, אך דאגו שיהיו אנושיות ולא גנריות.
  • הגיבו לתגובות ותיוגים – אם אתם עושים את העבודה נכון, תוך זמן קצר תתחילו לקבל הודעות על תיוגים ופניות אליכם בתגובות. חשוב מאוד להגיב לכל ציון של שם המותג בכדי להמשיך ולהרחיב את החשיפה ובכדי ליצור דו-שיח פורה עם הקהילה ההולכת ונבנית שלכם.
  • נסו לפנות למשפיעני אינסטגרם – דרך נוספת היא שיווק באמצעות אושיות ידועות בתחום. באמצעות שיתופי פעולה על בסיס ברטר או בתשלום – ניתן לעשות אינספור פעילויות שיתרמו גם לאושיות עצמן (היות וכל אחד צריך מקור לתכנים) וגם יעזרו לכם להגיע לאנשים חדשים.
  • פרסמו את העמוד שלכם בערוצי מדיה אחרים – למשל, אם יש לכם רשימת דיוור, עודדו את החברים בה להצטרף לעמוד. תציינו בפייסבוק שבאינסטגרם יש תכנים מיוחדים שאין בפלטפורמות אחרות וכו’. וכן, מומלץ ליצור תכנים שונים לפחות במעט לפלטפורמות השונות, בכדי שלגולשים יהיה אינטרס לעקוב אחריכם בכל הרשתות.
  • השתמשו גם בפלטפורמת המודעות של אינסטגרם לפרסום ממוקד – אמנם העבודה העיקרית בקידום בית עסק באינסטגרם נעשה בעיקר באמצעות האופקים האורגניים, אך גם מודעות ממומנות עשויות להביא לכם יתרונות רבים וליצור מודעות למבצע או מוצר מסוים שחשוב לכם לקדם בזה הרגע.

צעד מס’ 6: מדדו את ההצלחה שלכם ועדכנו את האסטרטגיה בהתאם

לבסוף, כדי שתדעו תמיד מה אמור להיות הצעד הבא שלכם, חשוב מאוד לעשות קידום אינסטגרם עסקי באופן אנליטי, לבחון מה נותן לכם את כמות התגובות והחשיפה הגדולה ביותר.

עקבו אחר תוצאות העבודה שלכם באמצעות כלים אנליטיים, גם אלה שניתנים על ידי אינסטגרם, וגם באמצעות כלים חיצוניים. יש לבדוק ביצועים של העמוד באופן כללי, וכן של פוסטים נפרדים ושל האשטגים ספציםיי, זאת על מנת לעשות שינויים עדינים ולראות מה עובד. 

בצעו מבדקי A\B כדי להבין מה עובד ומה לא

אמנם מבדקי A\B מותאמים יותר לצרכים של אתרי אינטרנט, אך ניתן להשתמש באותו העיקרון גם ברשתות החברתיות. באמצעות יצירת שתי ווריאציות דומות של קמפיין, פוסט או סטורי ובדיקה למה היו תגובות נלהבות יותר ניתן להבין מה עדיף לעשות בעתיד.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אורי מינץ

בשורה התחתונה, כל רשת חברתית פועלת לפי החוקים שלה, כל מותג מחפש להשיג מטרות האופייניות לו, לכן אי אפשר ליצור תכנית אחידה שמתאימה לכולם. ניתן לקבל אינסטגרם עסקי הסבר  כללי ופשוט לחפש את הדרך שלכם בעולם הזה. נשמח לעמוד לשירותכם למטרה זו. בהצלחה במסע לכיבוש לב הגולשים באינסטגרם!

שיווק דיגיטלי
סגירת תפריט
דילוג לתוכן