מהו קידום ממומן בגוגל? ולמה לעשות קידום בגוגל?

פרסום בגוגל לגולשים שמחפשים מילת מפתח מסויימת. קידום בגוגל ממומן הוא הבאת המודעה למיקום גבוהה בגוגל להבאת קליקים המביאים טלפונים/לידים. התשלום בקידום ממומן בגוגל הוא על פי קליק, זאת אומרת שאתם תשלמו רק אחרי שזה שראה את המודעה שלכם הקליק עליה.

מה העלות לקליק? העלות משתנה. שיטת התמחור בגוגל בנויה על פי מכרז מי שייתן את המחיר הגבוהה ביותר + האתר שלו הכי רלוונטי לגולש ינצח. ולכן קשה לדעת במדוייק מה העלות לקליק לפני תחילת הקמפיין. 

אז רוצים לדעת כמה נכון להשקיע בקידום גוגל ממומן? המתמטיקה פשוטה. צריך לקחת מספר מילות מפתח (ביטויים רלוונטים) ולהכניס אותם למערכת גוגל אדוורדס לאחר מכן לקבל אומדן ממומצע לקליק, אם העלות לקליק הינה 20 ש״ח ותקציב הפרסום החודשי הינו 600 ש״ח לא כדאי להשקיע בקידום ממומן. כיוון שבחישוב גס יש הקלקה אחת ליום למשך 30 ימים. הסיכוי לקבל טלפון או ליד 1/1 הוא לא אמיתי (לפחות מימה שאני מכיר בגוגל) ולכן חשוב מאוד להבין את העלות הממוצעת לקליק ועל פי זה להבין מה אומדן ההקלקות ועל פי זה לקבוע תקציב פרסום.

הסיבות לעשות קידום ממומן בגוגל הם: 

  1. הצורך בתוצאות מידיות
  2. התשלום הוא על הקלקה בלבד
  3. ניתן להגיע ללקוח בזמן הנכון עם מודעה נכונה 
  4. ניתן לעשות פיילוט ולבדוק האם כדאי להשקיע בצורה אורגנית
  5. תמיד ניתן לסיים אם הגעתם למכסה החודשית
ניהול מוניטין
קידום אתרים לוקאלי

אז למי מתאים פרסום ממומן בגוגל?

היום אין עסק שלא היה רוצה להגיע ללקוח שמחפש אותו, כיום בעלי עסקים יכולים להציע את עצמם ולהיות ראשונים בתוצאות החיפוש, בעלי עסקים רבים לא מכירים את עולם השיווק ברשת וחבל, כי ע״י אסטרטגיה נכונה בתוך מספר ימים תוכלו לראות תוצאות. 

בכדי להגיע לתוצאות טובות ולא לבזבז כסף רב בגוגל יש לתת לבעל מקצוע בעל ניסיון רב בקידום ממומן לטפל בקמפיין שלך, וזה בכדי לא לקבל הקלקות לא רלוונטיות שיעלו לך הרבה כסף!

עם ניסיון לא מתווכחים, ובכדי לקבל תוצאות טובות במחירים נמוכים, עם פילוח נכון ורלוונטיות גדולה יותר תוכל להפוך לפוטנציאלי ללקוח שלך ותוכל במהירות לראות תמורה להשקעה.

קידום ממומן הוא לא מדע מדוייק, גוגל מחליט מה הוא מעוניין לקדם או מה לא. אבל ע״י עמוד נחיתה מהוקצע, מודעות עם כתיבה שיווקית נכונה ומקצועית, אסטרטגיית ביד (תשלום לקליק) נכונה ומקצועית – המודעות שלך יהיו במקום הכי גבוהה שאפשר. 

אני אגרום לעסק שלך להופיע בתוצאות הראשונות במקומות שהלקוחות מחפשים אותך , ע״י מחקר מילות מפתח מעמיק, מחקר מתחרים, אופטימיזציה יומיומית, ופילוח ייחודי. וכל זה במטרה להוביל את לקוח הפוטנציאלי שלך להשאיר אצלך פרטים.

מוכנים לקחת את העסק שלכם קדימה?

ההבדל בין הקידום בגוגל לקידום בפייסבוק

קידום בפייסבוק

בתי עסק רבים בוחרים בפרסום בפייסבוק כאמצעי השיווק המרכזי שלהם. רשת חברתית זו אכן זוכה לחשיפה רחבה ולמשתמשים רבים. שיקול נוסף לבחירה בפרסום בפייסבוק היא העלות הנמוכה שלו לעומת הפרסום בגוגל. אלא שלעתים דווקא דברים זולים עולים ביוקר. פרסום בפייסבוק מחייב את הלקוח להיצמד לפורמט הספציפי המוצע לו, והמקום המוגבל העומד לרשותו לא תמיד מאפשר לו להציג את ייחודו של בית העסק ואת יתרונותיו. פרסום בגוגל דורש אמנם משאבים כספיים רבים יותר, אך מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה מכיוון שהחשיפה היא רחבה הרבה יותר.

VS

קידום ממומן בגוגל

במציאות שלנו גם בית עסק שעונה על צרכים “חמים” וחשובים עלול שלא להצליח. אם לא ניתן למצוא את בית העסק בקלות דרך חיפוש ראשוני בגוגל, הרי שהעסק כאילו אינו קיים. לשם כך אנו נעזרים בכלים שיווקיים כגון מילות מפתח שאותן הוא משלב בכתיבה השיווקית ללקוח. מערכת ה-ADWORDS של גוגל עובדת אף היא על פי עקרון זה, כך שהקלדה של מילות חיפוש מסוימות תוביל את הגולש לאתר המבוקש. לשיטה זו יתרונות רבים – היא מהירה וממוקדת ודרכה ניתן להגיע לקהל יעד רחב. על מנת שהפרסום בגוגל יצליח, חשוב מאוד לבחור בגורם מקצועי בעל ניסיון בתחום.

ההבדל בין קידום אורגני בגוגל לקידום ממומן בגוגל

קידום אורגני

יתרונות של קידום אורגני בגוגל:

  • ניתן לקבל חשיפה לא מוגבלת וההקלקה לא עולה כסף
  • נכס מניב הכנסות בעתיד 
  • כניסה איכותית יותר לעמוד/לאתר
  • ערך סמכותיות האתר עולה (נכס דיגיטלי)

חסרונות של קידום אורגני בגוגל:

  • איטי מאוד
  • חשוף לאלגוריתם של גוגל ולכן לא יציב במיוחד
  • תמיד התוצאות הממומנות יהיו מעל התוצאות האורגניות
  • קידום אורגני דורש ידע מקצועי רב מאוד והרבה ניסיון

VS

קידום ממומן בגוגל

יתרונות קידום ממומן בגוגל:

  • לידים מידיים ואין צורך להמתין חודשים
  • יכולת פילוח מאוד ממוקדת
  • אין חובה להשקיע באתר ניתן להפנות לעמוד נחיתה
  • מצויין לצורך בדיקה ראשונית ללא צורך בהשקעה כספית גבוהה לאורך זמן

חסרונות קידום ממומן בגוגל:

  • מתחרים יכולים להקליק על המודעה 
  • קידום ממומן בגוגל לא תורם לסמכות האתר 
  • מחירי ההקלקות עלים בצורה מתמדת
  • משלמים פעמיים – למנהל הקמפיין ולגוגל

הטעויות בקידום ממומן שעולות לכם הרבה כסף

מחקר מילות מפתח מעמיק

אחד הדברים הבסיסיים ביותר שעושים שיווק דיגיטלי לעסקים הוא להבין את העסק ומה מחפשים בגוגל. מחקר מילות מפתח מעמיק יכול לחסוך המון כסף ולעזור בבניה של קמפיין יעיל יותר.

טירגוט לא נכון

מילת מפתח יכולה להגיע לקהל שונה, בכדי לעשות מודעה איכותית יש להתאים את המודעה לקהל היעד הנכון. הכנת המודעה הנכונה עם הקהל הנכון יכולה להוביל לאיכות ליד והמרה גבוהה.

קמפיין אוטומטי

הקמת קמפיין ללא התערבות ידנית תקבל המון קליקים לא רלוונטים, אומנם הרירת המחדל עוזרת לגוגל להרוויח יותר אבל לא תמיד זה מגיע בקנה אחד עם הרצונות שלכם.

רימרקטינג

לפרסום בגוגל אפשרות לפרסום ברשת החיפוש או ברשת המדיה (אתרים המציגים מודעות של גוגל) רק לגולשים שכבר ביקרו באתר שלכם ולהגדיל את יחס ההמרה. אמנם לא כל פרסום זקוק לפרסום חוזר, לאתרים מסויימים זה יכול לעזור מאוד.

תקציב פרסום

בתחומים שיש תחרות גדולה והמחיר לקליק גבוה תקציב פרסום נמוך תאפשר כמות קליקים נמוכה מאוד – כמות קליקים נמוכה אינה משקפת רווחיות של אותה מילת מפתח ולכן אם התקציב נמוך עדיף לא להשקיע בקידום ממומן בגוגל.

מספר טלפון/טופס בולט באתר

המון פעמים קורה שבוני אתרים אינם מודעים לכך שבעמוד נחיתה המיועד לקידום ממומן בגוגל יש צורך חשוב מאוד שהטלפון יהיה בולט לעין, הלקוח לא צריך לחפש אותו או את הטופס לידים. הטלפון צריך לרדוף אחריו.

אורי מינץ

בעלים של חברת שיווק דיגיטלי, אנו מומחים בקידום אתרים ממומן. המטרה שלי בפרסום הוא בהבאת חשיפה ולידים והגדלת המכירות ללקוחות עסקיים. הניסיון וההבנה שלי בשיווק דיגיטלי הינו למעלה מ-5 שנים. 

אז אם אתם מעוניינים לעשות קידום ממומן בגוגל, או בכלל לקבל אסטרטגיה פירסומית נכונה לעסק שלך בכדי לקבל עבודה בצורה מיידית, מוזמנים ליצור איתי קשר:

שיווק דיגיטלי
סגירת תפריט
דילוג לתוכן