פרסום ממומן בגוגל

פרסום נכון

עולם הפרסום המודרני הוא עולם תחרותי מאוד. קהל הצרכנים כבר התרגל לכל טקטיקות הפרסום הרגילות, ועל כן חשוב לגבש כלים שיווקיים ייחודיים. מסיבה זאת, אנו מבצעים פילוח נכון ומדויק של קהל היעד, ועל פי זה בונים את הקמפיין הפרסומי המתאים. לפני התחלת העבודה, אנו מקיימים חשיבה משותפת עם הלקוח על התכנים החשובים לו, ובהתאם לכך אף דואג לכתיבה שיווקית מתאימה. ישנם מקרים שלאחר ניתוח מעמיק של המצב, אנו נמליץ לבצע רימרקטינג יסודי. שיווק מחדש, וכתיבה שיווקית מדויקת המותאמת לצרכי הלקוח ותסייע להשיג את המטרות המבוקשות.

קבל הצעת מחיר לקידום ושיווק העסק שלך

אז למי מתאים פרסום ממומן בגוגל?

היום אין עסק שלא היה רוצה להגיע ללקוח שמחפש אותו, כיום בעלי עסקים יכולים להציע את עצמם ולהיות ראשונים בתוצאות החיפוש, בעלי עסקים רבים לא מכירים את עולם השיווק ברשת וחבל,כי ע״י אסטרטגיה נכונה בתוך מספר שבועות תוכלו לראות תוצאות.

בכדי להגיע לתוצאות טובות ולא לבזבז כסף רב בגוגל יש לתת לבעל מקצוע לטפל בקמפיין שלך, וזה בכדי לא לקבל הקלקות לא רלוונטיות שיעלו לך הרבה כסף!

עם ניסיון לא מתווכחים, ובכדי לקבל תוצאות טובות במחירים נמוכים, עם פילוח נכון ורלוונטיות גדולה יותר תוכל להפוך לפוטנציאלי ללקוח שלך ותוכל במהירות לראות תמורה להשקעה.

אני אגרום לעסק שלך להופיע בתוצאות הראשונות במקומות שהלקוחות מחפשים אותך , ע״י מחקר מילות מפתח מעמיק, מחקר מתחרים, אופטימיזציה יומיומית, ופילוח ייחודי. וכל זה במטרה להוביל את לקוח הפוטנציאלי שלך להשאיר אצלך פרטים.

ההבדל בין הפרסום בגוגל לפרסום בפייסבוק

קידום בפייסבוק

בתי עסק רבים בוחרים בפייסבוק כאמצעי השיווק המרכזי שלהם. רשת חברתית זו אכן זוכה לחשיפה רחבה ולמשתמשים רבים. שיקול נוסף לבחירה בפרסום בפייסבוק היא העלות הנמוכה שלו לעומת הפרסום בגוגל. אלא שלעתים דווקא דברים זולים עולים ביוקר. פרסום בפייסבוק מחייב את הלקוח להיצמד לפורמט הספציפי המוצע לו, והמקום המוגבל העומד לרשותו לא תמיד מאפשר לו להציג את ייחודו של בית העסק ואת יתרונותיו. פרסום בגוגל דורש אמנם משאבים כספיים רבים יותר, אך מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה מכיוון שהחשיפה היא רחבה הרבה יותר.

קידום ממומן בגוגל

במציאות שלנו גם בית עסק שעונה על צרכים "חמים" וחשובים עלול שלא להצליח. אם לא ניתן למצוא את בית העסק בקלות דרך חיפוש ראשוני בגוגל, הרי שהעסק כאילו אינו קיים. לשם כך אנו נעזרים בכלים שיווקיים כגון מילות מפתח שאותן הוא משלב בכתיבה השיווקית ללקוח. מערכת ה-ADWORDS של גוגל עובדת אף היא על פי עקרון זה, כך שהקלדה של מילות חיפוש מסוימות תוביל את הגולש לאתר המבוקש. לשיטה זו יתרונות רבים – היא מהירה וממוקדת ודרכה ניתן להגיע לקהל יעד רחב. על מנת שהפרסום בגוגל יצליח, חשוב מאוד לבחור בגורם מקצועי בעל ניסיון בתחום.

אורי מינץ

אני מקדם אתרים ממומן ואורגני, ההבנה והניסיון שלי בשיווק דיגיטלי הינו למעלה מ 5 שנים. אם אתם מעוניינים להיות במודעות של גוגל, לקבל עבודה בצורה מיידית, מוזמנים ליצור איתי קשר ori@orimintzmedia.co.il / 077-9971646

שיווק דיגיטלי