קידום אתרים לעורכי דין

מגיע לעסק שלך למשרד שלך להיות במקום 1!
למדת 4 שנים, טרום התמחות, התמחות, פתיחת משרד, שותפים, אתר אינטרנט יפה
אבל איך יגיעו הלקוחות רק פה לאוזן? מה עם שיווק?

לשיחת ייעוץ והצעת מחיר השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם:

ראשית, מי אני, מה אני מייצג ולמה לבוא לעשות קידום אצלנו?

היי אני אורי מינץ, הבעלים של אורי מינץ – שיווק דיגיטלי, בעל ניסיון עשיר בעולמות השיווק והמכירות. אצלנו נותנים פתרון מלא לעסקים שמעוניינים לצמוח. כיום הדיגיטל הוא לא מוצר רשות אלא מוצר חובה – לא סתם אומרים אם אתה לא שם אתה לא קיים. 

האמת, הקורונה שהגיע אלינו ככה במהירות קצת טרפה את הקלפים, גרמה להמון המון עורכי דין שאם עד היום היו נתמכים בשיווק הישן, פה לאוזן או קבוצות נטוורקינג, היום מבין יותר מתמיד כי אם לא מייצרים פעולות אקטיביות של שיווק דיגיטלי העסק יגדל אך באיטיות. 

הפתרונות שאנו נותנים הם: עיצוב אתרים, בניית אתרים, קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן בגוגל ושיווק ברשתות חברתיות. החשיבות לעשות קידום אתרים בחברה שעושים שם הכל היא עצומה – המקדם מדבר עם המעצבת אם צריך באנרים, נמצא לידו הבונה אתרים אם צריך תיקון כזה או אמר לצורך הקידום. יש סינרגיה מושלמת. שנים שאני מקדם עורכי דין למקומות הגבוהים ביותר בגוגל לא משנה האם מדובר על משרד קטן בוטיק ומתחיל ובין אם זה פירמה רצינית החיפושים בגוגל עשויים להניב מאות אלפי ש"ח והסיכויים להצליח הם זהים – גוגל לא מבדיל בגודל המשרד אלא באיכות הקידום שלו. 

האם המשרד שלך צריך קידום אתרים אורגני או קידום אתרים ממומן?

חשוב להבין טוב מהוא קידום אתרים לעורכי דין, נכון עד היום הסתמכת על שיווק מפה לאוזן, אבל זה לא מגדיל את העסק משמעותית. ובתכלס אם אתה מצפה לא להגדיל את העסק, אין טעם שתמשיך לקרא ולבזבז את הזמן כי לצערי לא אוכל לתרום לך כלום. אז קידום אתרים הוא הדרך הטובה ביותר היום להגיע אל הלקוחות הפוטנציאלים שלך בצורה דיגיטלית. כולם נמצאים שם, משה מבאר שבע, דוד מנתניה ויהלום מתל אביב.  וכולם בשעת צורך נכנסים לגוגל או לרשתות חברתיות ומחפשים עורך דין (נחריג את אלו שיש להם רשימת עורכי דין בטלפון או את אותו עו״ד שעושה הכל מהכל) וזה עובד. איך יודעים שזה עובד? המציאות מוכיחה. שנים שאני מקדם עו״ד מכל הסוגים, ואני רואה את התוצאות בשטח. 

אז מי מתאים לעשות קידום אורגני ומי מתאים לעשות קידום ממומן? 
יש לי תשובה פשוטה, תחשבו לבד, האם המוצר/השירות שאתם מספקים הוא שירות שהלקוח שלכם צריך אותו בצורה אימפולסיבית? או שיש לו זמן לקרא על השירות שלכם ואין לו לחץ? אם המוצר/שירות שלכם הוא אימפולסיבי השיווק הכי נכון עבורכם הוא הקידום הממומן. הלקוח הפוטנציאלי מתוך לחץ יחפש באינטרנט בגוגל בעיקר ביטוי – כמו ״עו״ד פלילי״ אין לו את הזמן להתחיל לקרא ולהבין האם העו״ד הפלילי הזה שיכנע אותו במלל שכתב או לא.. הוא חייב אותו דחוף ולכן אם הוא יהיה ראשון בגוגל בממומן – הוא יתקשר אליו. 

אחת הסיבות שקידום ממומן בגוגל עובד מצויין הוא שהלקוח הפוטנציאלי מחפש מישהו שיפתור לו בעיה מסויימת כאן ועכשיו הוא מחפש ע״י כתיבת הביטוי בגוגל בשורת החיפוש. 

אם המוצר/שירות שהעסק שלך מספק הוא מוצר לא אימפולסיבי – אז הקידום הטוב ביותר לעסק שלך הוא קידום אורגני. הלקוח הפוטנציאלי מחפש עורך דין אבל הוא לא לחוץ על זה ולכן אם ילחץ על הממומן כנראה וישאיר הרבה פרטים אצל מספר עורכי דין ואחוז ההמרה לאור חוסר האימפולסיביות של המתעניין יהיה נמוך מאוד. לרוב שיש זמן ניתן לשים לב מי משלם על המודעה ומי גוגל מציע לנו שמבחינתו הכי רלוונטים למה שהוא מחפש. 

חשוב להבין כי קידום אתרים לעורכי דין יכול להיות גם ממומן וגם אורגני יחד כי ישנם שירותים בעסק שהם שירותים אימפולסיבים וישנם שירותים שהם לא אימפולסיבים ויכולים לספק רווח כספי רב. 

קידום אתרים לעורכי דין - מה עושים בכל אפיק שיווקי?

קידום אתרים לעורכי דין ניתן לעשות במספר דרכים – קידום אוגני בגוגל, קידום ממומן בגוגל או קידום ממומן ברשות חברתיות. התהליכים הם:
  • קידום אתרים אורגני לעורכי דין – מחקר מילות מפתח, מחקר תחרות, מחקר מתחרים, בדיקת האתר, תיקון תקלות, התאמת האתר לגוגל (אופטימיזציה), כתיבת מאמרים ורכישת קישורים נכנסים לאתר. תקופת הזמן הנכונה לעשות קידום אורגני היא לפחות שנה.
  • קידום ממומן בגוגל לעורכי דין – מחקר מילות מפתח, מחקר תחרות, מחקר מתחרים, בדיקת האתר או עמוד הנחיתה, הקמת הקמפיין והמערך הכולל בגוגל, קביעת יעדים לקמפיין ותקציב, העלאת הקמפיין ואופטימיזציה תמידית לשיפור.
  • קידום ממומן ברשתות חברתיות לעורכי דין – הקמת הקמפיין והמערך הכולל בפייסבוק, קביעת יעדים לקמפיין ותקציב, העלאת הקמפיין כתיבת התוכן, גרפיקה ובדיקה מתמדת בהתאמה לתוצאות הרצויות.

האתגרים הנפוצים ביותר בקידום אתרים לעורכי דין

  1. תוכן – עו״ד רבים מבינים כי אחת החולשות שלהם הוא התוכן, הכתבה שלהם טובה מאוד אבל לבית המשפט ולעדת לכתוב גוגלית בגבה העיניים זה מאוד מאוד קשה. מה גם אם הם צריכים לכתוב את התוכן – יקח להם הרבה יותר זמן מכותב תוכן. בסוף זמן = כסף.
    הפתרון הוא – רכישת תכנים – גם אנחנו יש לנו את כותבי התוכן שלנו אנו לפני כל יציאה לתחיל קידום לקוח יושבים ם כותבי התוכן ומגבשים אסטרטגיית תוכן רלוונטית לאותו עורך דין. למה? כי לא כל עו״ד דומים. ולכן לצורך הבידול יש מאפיינים מסויימים שצריך להיות אצל עורך דין כזה ואצל השני לא צריך להיות.
  2. מיקוד – בגלל כמות העורכי דין שיוצאת לשוק ולאור הג׳ונגל בדיגיטל משרדים רבים הופכים לעסוק בכל תחומי עריכת הדין, ואינם מתמקצעים במשהו ספציפי. אלו אחת הבעיות שגוגל לא אוהב, הוא רוצה מיקוד ולכן זה לא שאי אפשר לקדם את המשרד יקח זמן רב יותר. אז במה לבחור?
    הפתרון הוא – מצאו מה הנישה במשרד הרווחית ביותר שניתן לעשות החזר השקעה גבוה ביותר והסיכויים שלכם לתת ערך גבוה יותר מהמתחרים שלכם.
  3. אני אל מול המתחרים – אוקיינוס עורכי הדין גדול, אפילו גדול מאוד, תחרותי, גוגל מעדיף אתרים עם דומיין ותיק למה שיקח אתר חדש?
    הפתרון הוא – שנכנסים לתחרות שבמקרה הכי טוב בין שנה לשנתיים תהיו במיקומים גבוהים במידה ואתם ללא וותק כמובן שיש יוצא מהכלל והיו לי מספר כאלו. איך אומרים – מכל מלמדי השכלתי, מתחרים זה מצויין שמחזיקים חברת קידום מקצועית ואיכותית שקידמה בתחום עריכת הדין לרוב קידמה את הנישה שלכם, אנו מכירים את הביטויים אנו מכירים מה ניתן ואיך ניתן להצליח להביא אותכם לקדמת הבמה על ידי קידום אתרים מקצועי לעורכי דין. 
  4. חוקי האתיקה – עורכי דין רבים נמנעים מלקדם את העסק שלהם בגלל חוקי האתיקה הנוקשים. 
    הפתרון הוא – נכון, יש לא מעט חוקי אתיקה שהמקדם צריך לדעת אותם מה מותר ומה אסור בכדי שהלקוח שלו לא יסתבך. אז לקוב בקידום אורגני הבעיה לא ממש מופיעה אלא בעיקר בקידום ממומן בגוגל או ברשתות חברתיות ושם צריך לשים לב יותר. 

קידום אתרים אורגני לעורכי דין – קידום לוקאלי

בלה

הקושי הקיים בקידום אתרים אורגני של עורך דין בגוגל

בלה בלה

אז איך בכל זאת מבצעים בהצלחה קידום אתרים לעורכי דין?

בלה בלה

קידום אתרים לעורכי דין - שאלות שתמיד שואלים

קידום אתרים לעורכי דין – כמה זמן לוקח לקבל לידים?

באופן כללי, תהליך קידום אתרים לעורכי דין אורך במינימום בין 3 חודשים לשנה. הזמן המינימלי לעשות קידוןם ממומן הוא 3 חודשים והזמן המינימלי לעשות קידום אורגני הוא שנה.  קידום אתרים אורגני של בעלי מקצוע כמו עורכי דין דורש זמן, התמדה, ניסיון, מקצועיות ועוד. 

קידום אתרים לעורכי דין – האם להשקיע גם באורגני וגם בממומן? 

אין פה תשובה חותכת, זה מאוד תלוי תקציב. בעולם של תקציב לא מוגבל אני ממליץ להשקיע את עיקר הכסף בממומן ולהתחיל מאמצים של קידום אורגני.

האם ניתן להתחייב לתוצאות בקידום אתרים לעורכי דין?

חברת קידום אתרים מקצועית לעולם לא תתחייב בפניכם על תוצאות מסוימות הסיבה שינויים תוקפתיים באלגוריתם של גוגל.

עם זאת מהניסיון שלנו אתר המקודם לפחות שנה בצורה אורגנית יכול להגיע לתוצאות בעמוד ראשון בגוגל במספר ביוטיים ולקבל לא מעט לידים ושיחות.

מה עדיף לעורכי דין קידום ממומן בגוגל או פייסבוק?

ישנם עורכי דין רבים המשקיעים כסף רב על הפרסום ברשתות חברתיות זה בגלל העלויות הזולות. אבל שבוחנים את הקמפיינים ויחס ההמרה מגלים שהפרסום בפייבוק פחות טוב מהפרסום בגוגל בתחום המשפט ועריכת הדין. כמובן שכל מקרה לגופו.

טיפים חשובים למי שרוצה לדעת איך לקדם משרד עורכי דין

בלה בלה

קידום אתרים לעורכי דין – סיכום

בלה בלה

תוכן עניינים