פרסום ביוטיוב

כך מחברים בין סרטונים לקהל שלכם!
פלטפורמת הפרסום ביוטיוב היא אפשרות יעילה וחדשנית לפרסם את המוצר / השירות אותו אתם מספקים בדרך ייחודית.
לא סתם להעלות סרטון ולקדם אותו בצורה ויראלית אלא פרסום שממקם את הסרטון ליד סרטונים אחרים כמו בפרסום בגוגל ברשת החיפוש

פרסום ביוטיוב

כיום פלטפורמת הווידאו הכי גדולה בעולם על פי נתוני גוגל היא – יוטיוב – למעלה מ 3.5 מליון משתמשים ביוטיוב. 

ביוטיוב ניתן לשמוע שירים, לצפות בסרטים, העלאת סרטונים של עצמם

פרסום ביוטיוב – מחיר זול לחשיפה גדולה

פרסום ביוטיוב הינו הפתרון המושלם לעסק שמעוניין לקבל חשיפה גדולה בעלות נמוכה מאוד. על ידי יצירת סרטון שמעביר את המסר לאותו קהל יעד רלוונטי ולהעלות אותו למנוי ביוטיוב.

שם אנו נכנסים לפעולה. 

ההבדל בין קידום אתרים אורגני שזה תהליך ארוך וממושך (ויש לו מגוון מאוד גדול של פלוסים) פרסום ביוטיוב יכול להיות בצורה מיידית ע״י פרסום ממומן בגוגל תוך מספר דקות תתחילו לקבל חשיפות לסרטון שלכם. 

כיום כולם יודעים כי סרטונים מוכרים עוד יותר טוב מתמונות או טקסט באתר או בפייסבוק – מחקרים רבים עשו על זה ונוכחו לדעת כי למעלה מ- 60% ממשתתפי המחקרים האמינו יותר במוצר והרכישות היו גבוהות יותר לאחר צפייה בסרטון. 

פרסום ביוטיוב

למה לעשות פרסום ביוטיוב?

$200B

מעל 200 מיליארד דולר

יוטיוב שילמה למפרסמי הסרטונים עבור פרסומות

900M

900 מיליון

שעות צפיה ביום ביוטיוב בעולם

1B

מעל מיליארד

משתמשים פעילים, המהווים כשליש מכלל הגולשים באינטרנט

הפירסום ביוטיוב עובד!

הנכס הדיגיטלי השני בגודלו כיום הוא יוטיוב אחרי פייסבוק. האוכלוסייה הייחודית שלו הופכת אותו לכזה. החיפושים שאנשים מבצעים ביוטיוב הינם למעלה מ 70 מיליארד, נתון המדרג את יוטיוב למקום שני בעולם.

״חיפוש וידאו״ כוללת שוני בהתנהגות ובאופי החיפושים המסורתיים של טקסט ולכן החיפושים האלו יכולים להניב לבעל העסק ערך רב ע״י פרסום ביוטיוב עם הפצת מסר בתוך סרטון.

הסרטונים הנצפים ביותר בעולם נכון ל 2019

מקום ראשון בעולם

Luis Fonsi - Despacito

5.8 מיליארד צפיות

מקום שני בעולם

Ed Sheeran - Shape of You

4 מיליארד צפיות

מקום ראשון בישראל

Netta - TOY

104 מיליון צפיות

היתרונות בפרסום ביוטיוב

כאמור, יוטיוב הפך בתוך פרק זמן קצר יחסית לקהילה הגדולה ביותר בעולם לשיתוף סרטוני וידאו.

הגידול מציע מגוון יתרונות גם למשתמשים וגם למפרסמים

  • גישה לקהילה שנייה בגודלה בתוכן מעמיק שהמשתמשים שלה צורכים.
  • מגוון אפשרויות העברת המסר השיווקי ולהגן על המותג שלכם. 
  • פלטפורמה של גוגל המאפשרת העברת הפרסומת שלכם בקלות וללא מסננים או מתווכים נוספים. 
  • מיקוד לפי מילת מפתח או לפי הקשר 
  • מיקוד לפי גיל, מין, מיקום והעדפת שפה

כמה עולה לפרסם ביוטיוב

שרוצים לעשות פרסום ביוטיוב צריך להבין את קהל היעד ורק אז ניתן יהיה לחשב את המחיר – עלות חשיפה לסרטון.

ישנם מספר מקומות אשר ניתן לפרסם ביוטיוב: 

  • דף הבית של יוטיוב.
  • דף צפייה של יוטיוב.
  • דף חיפוש ביוטיוב.
  • ערוצי מותגים של יוטיוב.

ניתן לפרסם ביוטיוב לבד על ידי קידום סרטונים על ידי פורמט ייחודי תמונה טקסט ומילת מפתח. המודעות מופיעות בצד החיפוש ובשלל מקומות ברשת המדיה. 

ניתן באמת לעשות פרסום ביוטיוב לבד אבל כשלוקחים חברת קידום ביוטיוב לוקחים אותה לצורך חיסכון בהוצאות וחיסכון בניסיון לבזבז כסף סתם.

אז למה אתם מחכים? בואו תנצלו את הידע שלי בתהליך פרסום ביוטיוב שימתג את העסק שלכם ויקדם אותו עם חשיפה עצומה! 

סגירת תפריט
דילוג לתוכן