פרסום באינסטגרם

אינסטגרם היא רשת חברתית עם מעל 2 מליון משתמשים פעילים בארץ, בשונה מפייסבוק שרוב הפרסומים הם מלל, באינסטגרם מתעדים תמונות וסירטונים מחיי היום יום. למעלה מ 80% מהמשתמשים עוקבים אחר עסקים ונחשפים לתכנים ממקורות שהם לא מכירים. הפרסום באינסטגרם מאפשר לכל מותג או עסק להתמקד באלמנטים חזותיים שלו ובכך לקדם את עצמו.

מהו ניהול עמוד אינסטגרם?

אינסטגרם הוא יישום חינמי לשיתוף תמונות וסרטונים, לאחר צילום התמונה/הסרטון לשתף אותו ברשתות חברתיות נוספות. ניתן לעקוב אחר משתמשים אחרים באמצעות הרשת החברתית אחד השדרוגים שמציעה אינסטגרם היא מסננים גרפיים שמשנים את התמונה ונותנים לה מראה שונה על ידי מסננים.

מדובר באחת הרשתות הכי משפיעות כיום על הרגלי הצריכה של ילדים ואף על מבוגרים. כיום מי שמחזיק באינסטגרם היא פייסבוק – יש אפשרות לעשות פרסום באינסטגרם על ידי היישום עצמו או על ידיד מערכת הפרסום של פייסבוק (אשר עדיפה)

העידן דיגיטלי של המאה 21 מתמקדים בכל כך הרבה דברים אבל במראה מתמקדים מעל הכל. אנו אוכלים עם העיניים, ורוכשים עם העיניים. הנראות העיצוב ומיקום התמונה הם חלקים בלתי נפרדים מכל עסק בעידן הפרסום ברשתות חברתיות. 

אינסטגרם היית בין הרשתות החברתיות הראשונות שזיהו את זה ולקחו את הויז׳ואל כמה צעדים קדימה בכל תחום הרשתות החברתיות. אומנם גם בפייסבוק מפרסמים תמונות וסירטונים אבל לא רק, הפרסום באינסטגרם מתבסס רק על זה ומתמקד בזה. 

לבעלי עסק יש את האפשרות ע״י פרסום באינסטגרם לחשוף את העסק שלהם ע״י תמונות וסירטונים הממחישים את העסק ומייצרים אמינות וקהילה סביב המותג

פרסום ביוטיוב

למה לנהל עמוד אינסטגרם?

האמת לא כל בעל עסק צריך פרסום באינסטגרם, הפרסום באינסטגרם מיועד רק לבעלי עסקים שמעוניינים שהלקוחות שלהם יראו את העסק שלהם דרך העיניים. היום הקהל שנמשך לאינסטגרם כדי לקבל השארה ולגלות דברים חשובים הם בגילאים 13 ומעלה ובדברים מסויימים מגיע גם לגילאי 40 פלוס. ולכן עסקים אשר פונים לקהל הזה חייבים להיות שם בכדי לקבל חשיפה ספציפית ומוגברת.

מי באינסטגרם?

מעל 15 מיליון

פרופילים עסקיים ברחבי העולם.

מעל מיליון

מפרסמים מכל העולם משתמשים באינסטגרם לשתף את סיפוריהם ולהשיג תוצאות עסקיות מבטיחות.

60% מהגולשים

אומרים שהם מגלים מוצרים חדשים דרך האינסטגרם מה שלא רואים במקומות אחרים.

75% ממשתמשי אינסטגרם

מבצעים פעולה לאחר שקיבלו השראה מפוסט או תמונה.

עליה של 80%

בזמן שאנשים מקדישים לצפייה בסרטונים באינסטגרם.

שליש מהסיפורים (Stories)

הנצפים ביותר מגיעים מעסקים

מה ניהול עמוד אינסטגרם כולל?

ניהול עמוד אינסטגרם נחלק ל-2: ניהול ידני וניהול אוטמטי על ידי בוטים. יש אפשרות לנהל את העמוד בצורה ידנית + דרך הפרסום של פייסבוק, ניהול פרסום באינסטגרם מנוהל טוב יותר על ידי פרסום בפייסבוק ודרכו לעשות את הפרסום הממומן באינסטגרם. ניהול עמוד באינסטגרם בצורה ידנית כולל בתוכו יצירת עוקבים, העלאת תמונות ויזואליות מעניינות, הכולל האשטגים מענה להודעות ויצירת מעורבות בעמוד. ניתן לנהל את עמוד האינסטגרם העסקי או הפרטי להבאת עוקבים בצורה אוטמטית על ידי בוט יש לציין שהדעות חלוקות לגבי איכות השימוש בבוט אך בתקציבים נמוכים ניתן להשתמש בבוט וזה לא יזיק.

למה לעשות פרסום באינסטגרם?

700M

מעל 700 מיליון

איש בעולם כולו משתמשים באינסטגרם בכל חודש.

250M

מעל 250 מיליון

משתמשי אינסטגרם משתמשים בסיפורים מדי יום.

400M

מעל 400 מיליון

מומחים ביצירת קהילות סביב מותגים מנצחים

%80

80 אחוזים

ממשתמשי אינסטגרם עוקבים אחרי עסק באינסטגרם

אורי מינץ

אני עושה פרסום באינסטגרם ללקוחות קטנים ובינוניים, זה כולל קידום ממומן וניהול עמודים בנוסף אנו נותנים שירותים נוספים לבעלי עסקים כמו: ניהול רשתות חברתיות קידום אתרים ובניית אתרים, אנו מקדמים ומנהלים לעסקים את כל הנראות שלהם ברשתות החברתיות בכלל ובאינסטגרם בפרט. אם אתם רוצים לעשות שיווק דיגיטלי המתמקד בעיר ברשתות חברתיות ולא יודעים איך מוזמנים ליצור איתי קשר.

שיווק דיגיטלי
סגירת תפריט
דילוג לתוכן