מה זה קידום אורגני בגוגל?

מה זה קידום אורגני

מה זה קידום אורגני? ביום יום אני נפגש עם בעלי עסקים אשר מכירים את פלטפורמת הפרסום ברשתות החברתיות אך לא מבינים את מהות עניין קידום אתרים בגוגל, איך עושים את זה? מה עושים בזה? ולמה הם צריכים את זה?

במאמר הזה אשתדל להסביר מה זה, גם למי שלא נמצא מהתחום של קידום אורגני מה זה, למה כל בעל עסק צריך את זה. 

אז.. מה זה קידום אורגני? ולמה זה חשוב?​

בעלי עסקים מבינים כי בכדי למכור את השירות שלהם דרך האינטרנט בחנויות או לחלופין אתר שאנשים יוכלו לקבל פרטים על העסק ולהשאיר פרטים ליצירת קשר ראשית צריך אתר אינטרנט. אחרי שיש אתר צריך להבין מה המטרה של האתר האם מטרת האתר היא נראות (לדוגמא שמירת תיק עבודות למקרה הצורך , או לקדם בלוג) או שמעוניינים שהאתר יגיע למתעניינים במילות המפתח וכל מי שמחפש משהו בסגנון יראה את האתר שלי.

המשמעות היא קידום אורגני.

ברגע שרוכשים דומיין ואחסון ובונים אתר אינטרנט לרוב האתר לא יהיה בתוצאות הראשונות בגוגל, כי לגוגל מספר פרמטרים שבודקים את האתר, את התחרות, את הוותק, את מילות המפתח ועוד מגוון פרמטרים נוספים.

ולכן בכדי להיות בתוצאות החיפוש בדפים הראשונים בביטויי מפתח רלוונטיים לעסק למטרת חשיפה או לידים, יש לעשות קידום אורגני בכדי לקדם את האתר לעמודים רלוונטיים בגוגל.

לצורך ההמחשה, בודדים האנשים המחפשים מוצר או אתר או כל דבר בגוגל ומגיעים לעמוד 3-4… ולכן מי שנמצא מאחורי עמודים אלו לא ממש נחשב קיים.

וכאן נכנס הקידום האורגני לפעולה, אם יש ביטוי מסוים שמקבל חשיפה גדולה והאתר לא מקודם ע"י קידום אורגני אפשר לחשוף את האתר למילת החיפוש הזו אתר מקודמת יותר ותקדם את האתר בתוצאות החיפוש ע"י אופטימיזציה נכונה לאתר, מחקר מילות מפתח, מחקר מתחרים ותוכן. ללא קידום אורגני נכון האתר יישאר במקומו ולא יתקדם עצמונית.

בשביל שתהליך קידום האתר יעבוד אין מנוס משיתוף פעולה בין המקדם אתרים או חברת קידום אתרים לעסק.

מקדם האתר צריך גישה למערכת הניהול של האתר לצורך ביצוע אופטימיזציה העלאת תכנים ותמונות. גישה לסרצ' קונסול ולאנליטיקס וזה לצורך הבאת נותנים חשיפות ובדיקת בעיות אם יש.

כיום הרבה מבעלי עסקים לוקחים קורס מזורז להבנה דיגיטלית מעמיקה יותר לא בכדי לקדם את האתר בגוגל אלא בכדי להבין מה מקדם האתר עושה.

אורי מינץ - שיווק דיגיטלי לעסקים

אני מתמחה בקידום אורגני לבעלי עסקים ובעלי מקצוע. הייחודיות שלי היא שאני נותן ללקוח מעטפת שיווקית דיגיטלית מלאה לא רק בקידום אלא בכל תחומי הדיגיטל – בניית אתרים, קידום אתרים אורגני וממומן, שיווק ברשתות החברתיות והדרכות דיגיטליות. מוזמנים ליצור קשר

אורי מינץ
מה זה קידום אורגני
קטגוריות נוספות
נקודות המאמר
מאמרים אחרונים
5/5 - (15 votes)