בניית אתרים

איך עושים בניית אתרים בצורה נכונה? לצורך כך צריך להבין את הבסיס בשיווק דיגיטלי. על מנת שבית עסק יצליח, חייבת להיות לו נוכחות בגוגל. כיום לא כל חברת בניית אתרים מבינה את זה, רוב בוני האתרים מבינים רק בבניית אתר אך החשיבה שלהם היא לא על מה גוגל אוהב. זו אחת מההתמחויות שלי. אני יודע לבנות עבור הלקוחות שלי אתרי תדמית אטרקטיביים המציגים באופן תמציתי וקולע את בית העסק ואת האופי המיוחד לו.

התהליך מתחיל באפיון האתר, מתבצעת פגישה עם הלקוח על מנת להבין מהן הציפיות שלו, מהם הצרכים שלו ומהי הדרך הנכונה ביותר להגשים את המטרות שלו. לאחר שנאסף כל המידע הרלוונטי, אני מרכיב עבור הלקוח מעטפת שיווק דיגיטלי מלאה, הכוללת בין השאר הקמת אתר וורדפרס ועיצוב פרטני בהתאם לצרכי המיתוג של בית העסק.

כמו כן אני בונה דפי נחיתה שמטרתם לגרום ללקוחות פוטנציאלים לבחור באתר הספציפי שלכם. הכלי המתאים ביותר להשגת מטרות אלו היא מערכת הוורדפרס שהיא גם ידידותית למשתמש וגם מאפשרת קידום אורגני בגוגל.

בניית אתר אינטרנט לכל מטרה!

יתרונות בניית אתרים אצלנו (תדמיתי/חנות)

אתר מקצועי אמנם אינו קל להגדרה אך קל מאוד לזיהוי. אתר תדמית מעולה הוא כזה המציג בנקודות ברורות את המידע הרלוונטי המעניין את הלקוח הפוטנציאלי, אך יחד עם זאת שומר על מראה אלגנטי ונקי. בוורדפרס ניתן לבחור מבין תבניות העיצוב הקיימות, אך יש גם אפשרות להעניק לאתר שלך מראה אישי באמצעות הורדה של תוספים שונים. לשימוש בוורדפרס יתרונות רבים במיוחד לצרכי שיווק וקידום בגוגל ובפייסבוק, ולמערכת כלים רבים המאפשרים ניהול פשוט של בלוגים, ניוזלטרים ואתרי תוכן אחרים המושכים גולשים רבים.   

שירות איכותי ויעיל

בניית אתרים במערכת וורדפרס שהיא כאמור תוכנת ניהול אתרים נוחה מאוד וקלה לתפעול. לאחר הקמת האתר, יהיה זמין ונגיש ללקוח, והוא יוכל לעדכן אותו כרצונו בכל עת. יחד עם זאת, תינתן כמובן הדרכה מלאה לאופן השימוש באתר, ובעת הצורך ניתן לספק תמיכה וסיוע בתפעול האתר.

שירות יעיל ואיכותי הינו הדבר הכי חשוב בחברת בניית אתרים. יש החושבים כי רק צריך לבנות אתר וזהו אך לא מבינים כי לפעמים האינטרנט מתעדכן ויש תוספים שלא עובדים ולא מתעדכנים ואם החברת בניית אתרים שלכם לא עונה לכם או לא חוזרת אליכם יש פוטנציאל גדול של הפסד כסף. אנו תמיד זמינים ללקוחות שלנו.

במצב כיום שלכל עסק כמעט יש אתר אינטרנט וקידום בגוגל או ברשתות החברתיות לבנות אתר לעסק הינו דבר מתבקש מאוד, עצם העובדה שיש אתר לעסק גורמת לעסק חשיפה ברשת האינטרנט ומייצרת אמינות אצל הלקוח. לא כל בעל עסק חייב שיהיה לו אתר או עמוד נחיתה אבל יש בעלי עסקים ומקצועות רבים שאתר אינטרנט הינו דבר נדרש וחשוב. 

יש המון דברים חשובים בכדי לבחור חברת בניית אתרים – חשוב שתהיה כימייה טובה בין הצדדים, האם החברה מספיק מנוסה בסוג האתר שהלקוח מעוניין בו, מי נמצא בחברה והניסיון שלהם, האם מחזקים מעצב חיצוני או פנימי ומה המשמעויות של כך, מה ההתמחויות הנוספות שיש בחברה, האם האתר יהיה מותאם לקידום, איך מתבצעת תחזוקת האתר בחברה, האם לחברה יש אחסון או האחסון הוא חיצוני. 

חשוב לדעת 1. ניסיון 2. תיק עבודות 3. אחריות 4. הדרכה על האתר 5. איזה פלטפורמה האתר נבנית והאם היא מתאימה לעסק 6. מי מזין את התכנים? 7. כתיבת תוכן – לא לזלזל בכתיבת תוכן שיווקי 8. אופטימיזציה לקידום עתידי – בנייה מותאמת לצרכי קידום

כיוון שלא מדובר במוצר פיזי מוחשי כמו רכב מסויים שניתן לתת עליו מחיר ספציפי בניית אתרים מוגדרת כמוצר מורכב עם אין סוף אלמנטים ואפשרויות ולכן הצעת המחיר תהיה מורכבת ולא תהיה מחיר פיקס. אוכל לתת לכם נגיעה מהדברים שיכולים להשפיע על המחיר לבניית אתר: 

  1. האם בונים את האתר מ-0 או שהאתר כבר בנוי וצריך לתקן עמודים מסויימים או אזורים מסויימים באתר (לפעמים שיפוץ אתר יכול להיות קרוב יותר במחיר לבניית אתר חדש)
  2. באיזה פלטפורמה תהיו מעוניינים שהאתר יבנה (יש מספר סוגי פלטפורמות)
  3. מה הוא סוג האתר שאתם מעוניינים לבנות: אתר תדמית – עם מספר עמודים, אתר חנות – הכולל סליקה עמודי מוצרים, או עמוד נחיתה – נגלל / ארוך / קצר.
  4. טמפליט – האם אתם מעוניינים בעיצוב מותאם אישית אליכם ולכן צריך להשתמש במעצב מקצועי שיבין את העסק ואיך האתר צריך להראות או אתם מעוניינים באתר תבניתי ואין לכם בעיה שיהיה דומה לאתרים אחרים ברשת האינטרנט
  5. פיתוח רכיבים מיוחדים – האם יש צורך בתוספים מיוחדים או צריכים מיוחדים באתר או שצריך אתר בסיסי
  6. האם מי שבונה את האתר יודע ומנוסה בהכנת האתר לקידום עתידי בגוגל – אחד החלקים הכי משמעותיים בבניית האתר ובתקציב שלו

אלו השאלות שצריך לשאול את עצמכם לפני שמדברים עם חברת בניית אתרים בכדי לקבל הצעת מחיר מדוייקת כמה שיותר.

ישנם מגוון ענק של פלטורמות קידום – לכל לקוח יש שוני מבחינת סוג הפלטפורמה המותאמת אליו – לרוב הלקוחות הפלטפורמה הטובה ביותר היא וורדפרס – קוד פתוח, ניתנת לקידום בצורה מהירה ופשוטה ויש עוד המון המון פלוסים בוורדפרס לעומת הפלטפורמות האחרות אך לא נמנה את כולם כאן. יש פלטפורמות נוספות כמו שופיפיי, וויקס ועוד שיש לקוחות שהם מתאימות להם יותר גם מבחינה כספית וגם מבחינת נוחות.

אורי מינץ

בניית אתרים לעסקים מחייבת את הבונה אתרים להכיר את הפלטפורמה טוב מאוד בכדי לדעת להסביר עליה לאחר מכן, בניית אתרים בצורה נכונה צריכה להיות תוצר של אתר העולה בצורה מהירה. מעוצב ונכון ללקוח. אני בונה אתרים בקוד פתוח כי גוגל אוהבים יותר אתרים כאלו. אז אם אתם מעוניינים באתר שגוגל יוכל לסרוק אותו כמו שצריך, חברה שהאתר בשבילה הוא יצירה ולא רק בניית אתר, יחס אישי, ומקצועי מוזמנים ליצור איתי קשר.

שיווק דיגיטלי