בניית אתרים לעורכי דין

מגיע לך למשרד שלך אתר מרשים! חדש ועדכני!
למדת 4 שנים, טרום התמחות, התמחות, פתיחת משרד
עכשיו רגע האמת..איזה רושם הלקוחות מקבלים שפוגשים אותך באינטרנט?

לשיחת ייעוץ והצעת מחיר השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם:

בניית אתרים לעורכי דין - אתרים אחרונים שבנינו ועיצבנו

עו״ד תעבורה
ניר שלום

בניית אתרים לעורכי דין ניר שלום

עו״ד מיסים
אייזנברג שנער

בניית אתרים לעורכי דין - אייזנברג שנער ושות׳

עו״ד דיני עבודה
אורי שאבי

אורי שאבי - בניית אתר לעורכי דין

עו״ד נזיקין וסלולר
נבו למפל

בניית אתרים לעורכי דין

עו״ד מיסים
עמית זיו

עו״ד עמית זיו - בניית אתרים

עו״ד מקרקעין
משה קמר

בניית אתר - משה קמר

עו״ד קניין רוחני
שוק-שקד נחמן

בניית אתרים לעורכי דין

עו״ד מקרקעין
אחיה וקסלבאום

בניית אתרים לעורכי דין - אחיה וקסלבאום

עו״ד מקרקעין
נלי בן דרור

בניית אתרים לעורכי דין

עו״ד מקרקעין
מאיר שמואל

בניית אתרים לעורכי דין

אתרי אינטרנט לעורכי דין

אחד האתגרים הגדולים והמורכבים ביותר בתחום שלי הוא בניית אתרים לעורכי דין. האתגר הוא יצירת התדמית האמינה והמקצועית ביותר. הנושא הזה רגיש להרבה בעלי מקצוע אך לעורכי דין הוא רגיש וחשוב במיוחד. הסיבה היא שעורכי הדין מייצגים את הלקוחות שלהם במקרים רבים בפינות לא נעימות במיוחד בשלבים מסויימים בחייהם. 

בתחומים דוגמה דיני העבודה, דיני תעבורה, פלילי, דיני משפחה, מיסים ואף מקרקעין עורך הדין הוא זה הוא זה שאליו תפנו בשעת צרה. הלקוח צריך להרגיש כי הוא סמוך ובטוח כי שעורך הדין יוכל לייצג אותו בצורה הטובה ביותר. לכן, כיום אתר הוא לא רק אתר הוא אמור לתת את הרושם ללקוח כי שמשרד עורכי הדין מקצועי, מתמחה בנושא הרלוונטי ומשדר אמינות. 

כיום, רבים האנשים שיודעים לפתח/להקים אתר אינטרנט בצורה פשוטה והאתר נראה בסדר (בטוח שראיתם לא מעט כאלו) אבל אתם רוצים לשדר מקצועיות, אמינות וניסיון ולכן, האתר שלכן חייב להיות הרבה יותר מ״בסדר״.

למה לעורך דין להשקיע ולבחור בחברת בניית אתרים להקמת אתר?

בכדי שהאתר שלכם ישדר את התדמית הנכונה יש לקחת מעצב, מתכנת ומאפיין. במקום זאת ניתן לעשות אצלנו את הכל ביחד. ובא זמנית להתאים את האתר לקידום עתידי בגוגל.
לצערי ראיתי לא מעט אתרי אינטרנט שבנו אותם אנשים לא מקצועיים וגרמו יותר נזק מתועלת ע״י חוסר איזון, תקלות ובעיות שנבעו מחוסר הניסיון של מקימי האתרים שלא ידעו להתאים את הבנייה/עיצוב לאפקטיביות בנוכחות רשתית.

בשביל עורכי הדין התדמית היא הדבר החשוב והרגיש ביותר אל מול הלקוחות הפוטנציאלים שלהם, תדמית ייצוגית, אמינה ומקצועית היא הדבר החשוב ביותר שצריך להנחות עורכי דין כשהם בונים אתר לראשונה או משדרגים אתר. כשהלקוחות שלכם מחפשים אתכם באינטרנט, הם מעוניינים להכיר, לקבל חוות דעת ולקבל את כל האסמכתאות שאתם המתאימים ביותר לטפל בתיק/במקרה שלהם.  לכן, בניית אתרים לעורכי דין היא לא מסוג הדברים שעושים ״על הדרך״ אלא ע״י חשיבה, אפיון מדוייק ובמקצועיות מירבית. מומלץ לקחת בעל מקצוע עם תוצאות מוכחות בתהליכי בניית אתרים לעורכי דין, מיתוג לעורכי דין, קידום ושיווק עורכי דין וכיו״ב.

אנו חברה בעלת מומחיות בשיווק דיגיטלי לעסקים ובמיוחד לעורכי דין. אנו נותנים לעורכי דין מענה מלא לצרכים שלהם: עיצוב ובניית אתר, שפה מיתוגית, ניהול רשתות חברתיות, ניהול משברים דיגיטליים, קידום אורגני בגוגל וקידום ממומן. אנו מבינים את הסטנדרטים והדרישות שעורכי דין צריכים לעמוד בהם בכל הנוגע לשיווק ועיצוב, וכן את הסטנדרטים והדרישות מהאתרים שלהם. חשוב להבין כי אתר אינטרנט הוא לא עוד ״וי״ שצריך לסמן, אלא זו הדרך להביא לקוחות מתעניינים אל המשרד.

בואו נפגש! לפגישת אפיון והיכרות ללא התחייבות השאירו פרטים

היתרונות של בניית אתרים לעורכי דין על ידי מקצוענים:

  • שליטה מלאה על התדמית המוצגת באינטרנט.
  • שליטה על התקשורת מול הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים.
  • אתר מעוצב ומקצועי שהוא כלי שיווק מדהים לעסק.
  • חשיפה לקהל יעד מדוייק.
  • עליה בהכנסות ובכמות הלקוחות בהתאמה
אז לפני שנפגשים חשוב להבין למה לבנות אתרים מקצועיים אצלנו
בניית אתרים - מאיר שמואל
בניית אתר - משה קמר

יצירת תדמית אמינה, מקצועית ומבדלת

איך יזכרו אתכם? האם יתפסו אתכם כמקצוענים? ידענים? או כעוד עורכי דין שיש להם אתר? כיום, יש המון עורכי דין ובכל שנה מתווספים עוד הרבה לשוק העמוס מלכתחילה. עורכי דין רבים, חדשים או וותיקים, לא יודעים ולא מכירים את נפלאות השיווק הדיגיטלי. כמו כן, הם אינם מבינים את המשמעות של מיתוג משרדיהם. מיתוג לעורכי דין הוא אחד הדברים החשובים ביותר בייצירת התדמית שלהם כזה שלא ישאיר מקום לשאלות. מיתוג שיפגע בול במטרה ויביא את הלקוחות הרלוונטים. 

מיתוג לא מגיע רק על ידי בניית אתרים לעורכי דין אלא לפני שבונים אתר צריך שיהיה לוגו מקצועי, קאבר לפייסבוק, עיצוב נייר מכתבים, עיצוב חתימה למייל ומוצרים מיתוגיים נוספים. 

אם כבר החלטתם על מהלך של יציאה לעצמאות או של שדרוג הנראות הדיגיטלית שלכם באינטרנט, השלב הראשון הוא חשיבה על מיתוג חדש. מהלך זה מתבצע באמצעות שילוב איכותי בין בניית האתר לשאר האמצעים המיתוגיים, כך שתיווצר עקביות נכונה לעסק 

חשיפה באמצעות קידום אורגני בגוגל - יחסי ציבור לעורכי דין בגוגל

חברת בניית אתרים מקצועית מתכננת בצורה נכונה את האתר עוד מתהליך החשיבה הראשוני. הדבר יאפשר לקדם את האתר בביטויים מסוימים בגוגל בעתיד, אם יהיה רצון בכך.

כיום, בענף עריכת הדין גוגל הוא העדפה הראשונה שאליה לקוחות יפנו שהם מחפשים עורך דין. גוגל הבינה זאת מזמן והיא מאפשרת  2 שיטות נפרדות על מנת להופיע בתוצאות הראשונות בחיפוש: קידום ממומן בגוגל, קידום אורגני.

עסקים רבים לא מעוניינים להיות תלויים בשיטת הקידום הממומנת שמצריכה השקעה כספית קבועה וגובהה (לפעמים) ולכן עוברים לשיטת הקידום האורגני – קידום טבעי (הקידום הוא לא באמת טבעי היום ומאחורי האתר עומד מקדם המייצר מניפולציות על גוגל אבל הוא נקרא אורגני כי הוא לא ממומן). קידום אורגני לעורכי דין הוא תחום מורכב מאוד בשל התחרות בשוק, ולכן דורש השקעה התחלתית של מחשבה זמן וכסף, אם זאת, מדובר בהשקעה משתלמת לטווח הארוך. אתרים המצליחים להתברג במקומות הראשונים בגוגל מייצרים תדמית אמינה יותר ומקבלים פניות מדוייקות יותר.

לא כל חברה או חברה לבניית אתרים יודעים לייצר אתר שעומד בסטנדרטים של גוגל מבחינת קידום אתרים. לכן חשוב לבחור חברה שמתמחה בתחום.  אם זה מה שאתם מחפשים – חברת בניית אתרים לעורכי דין עם התמחות בקידום אתרים צרו איתנו קשר.

המטרה: זמינות מלאה

זמינות = יותר לידים. אם לא יצילחו להשיג אותך במייל או בטלפון, הלקוחות הפוטנציאליים יעדיפו לחפש עורכי דין אחרים. מסתבר שלהרבה עורכי דין ברשת יש בעיה כזו – פשוט קשה למצוא אותם. בניית אתרים לעורכי דין מנגישה את המשרד שלכם לזמין יותר ועוד אפשרות להשאיר פרטים. האתר מאפשר שליחת טופס פנייה לחזרה, פרסום המייל וגם הווצאפ של המשרד או כל פרט אחר ליצירת קשר מהיר. ככל שתייצרו חוויית משתמש טובה ונוחה, כך תפיסת המקצועיות והאמינות שלכם בעיני הלקוחות תגדל.

למה לבחור דווקא חברה שגם מעצבת, בונה ומקדמת את האתר?

נראה לי שהתשובה בגוף השאלה, רוב עורכי הדין שמעוניינים לבנות אתר אינטרנט רוצים את כל החבילה, עורכי דין רבים עובדים קשה מאוד בכדי לייצר תדמית מקצועית ולכן לא רוצים לאבד אותה בדיגיטל, בניית אתרים לעורכי דין מקצועיים חייבת לבוא בכפיפה אחת לעיצוב מוקפד. 

ההבדל בין רוב חברות בניית אתרים לעורכי דין הוא שהחברות יודעות לעצב / לבנות ואינם מקדמות את האתרים או לחלופין נעזרות לאחר הבנייה והעיצוב במקדם אשר לא היה בתהליך בנייה והעיצוב אתר של העורך דין. 

אצלנו הדבר שונה, אצלנו המעצבים המפתחים והמקדמים לפני שמתחילים את כל התהליך חושבים ומתכננים יחד איך לעצב ולבנות אתר לעורך דין או לכל לקוח אחר של המשרד בחשיבה קידומית. תהליך בנייה והעיצוב אתרים אצלנו מתחיל באפיון מעמיק עבור התחום, הבנת הלקוח והעסק ומה הוא רוצה לשדר, מה הייעדים ומה הצרכים. 

לאחר האיפיון אנו נותנים סקיצה ולאחר מכן עיצוב מוקפד. חשוב לציין כי אצלנו בניית אתרים לעורכי דין או לכל לקוח אחר הם קסטום – מותאם אישית ללקוח ולא בנוי מעיצובים קיימים ברשת האינטרנט. ולכן האתרים שלנו מוקפדים יותר, מעוצבים יותר ומתקדמים מהר יותר.

אז אם אתה עו״ד, ורוצה אתר מושקע עיצובית שגם ניתן אחרי זה לקדם אותו בגוגל – השאר פרטים פה למטה 🙂  

שאלה שתמיד שואלים אותי:
האם לבנות עמוד נחיתה לעורכי דין או אתר תדמית לעורכי דין

כמו כל דבר בחיים זה תלוי במספר פרמטרים אבל בגדול אני אקצר ואומר שאני חושב שיש עדיפות לבניית אתרים לעורכי דין ולא עמוד נחיתה. 

הסיבה היא המיתוגיות, אנשים רבים נוטים להכנס לגוגל ולחפש עורך דין כזה או אחר וברגע שהם פוגשים את אתר האינטרנט שלו – הם יכולים לקבל המון המון מידע, באתר אינטרנט כל התמחות יכולה לקבל עמוד מעצמה ולכן יש שפע רב יותר של מידע מה שיכול מאוד לחזק את הבחירה בעורך הדין לקבל את התיק. 

הסיבה הנוספת היא קידום אורגני, הרבה יותר קשה לעשות קידום עורכי דין באינטרנט שיש רק עמוד נחיתה הסיבה היא שלגוגל אין מספיק מלל, מבחינת גוגל האתר לא נותן מספיק ערך לגולש ולכן יש לגוגל העדפה שיהיה אתר ולא עמוד נחיתה. 

מה הסיבות כן לעשות עמוד נחיתה לעורכי דין? מתי שעורך דין מעוניין לעשות קידום ממומן לא קידום אורגני אז חבל להשקיע באתר. הסיבה השנייה היא תקציב – עמוד נחיתה זול יותר מאתר אינטרנט בעלויות שלו.

בניית אתרים לעורכי דין - שאלות נפוצות

  1. מיתוג 
  2. מקום בו תוכלו להכניס את כל התוכן שהייתם רוצים שהגולש ידע עליכם. 
  3. אתר נותן תחושת יוקרה ומקצועיות.

בניית אתרים לעורכי דין הוא לא פשוט, צריך להבין את העסק, צריך להכיר את העו״ד, לעצב ולבנות לו אתר מותאם אישית. והדבר החשוב ביותר שיהיה מותאם לקידום אחרי זה (כי אם כל הכבוד לאתר לא יגיעו לקוחות מהאינטרנט ללא קידום)

בניית אתרים לעורכי דין לוקחת לפעמים חודשיים ולפעמים יותר זה מאוד מאוד תלוי במהירות שהעו״ד מעביר את התכנים שלו למעצב. 

5/5 - (72 votes)