הבלוג

של אורי מינץ - שיווק דיגיטלי

פרסונליזציה שיווקית

קחו את זה באופן אישי – אסטרטגיות מובילות לפרסונליזציית אתר ב-2019

אנו חיים בעידן שבו כל אחד מהלקוחות הפוטנציאליים או הקיימים שלנו מופגז מדי יום באלפי פיסות אינפורמציה. מרוב העומס הקיים, רבים מאיתנו פשוט מסננים את כל מה שלא רלוונטי לנו. ובדיוק בכדי להצליח להימנע מהסינון הזה קיימת התופעה החדשה של פרסונליזציה (זאת אומרת יצירת נופך אישי ומותאם) לכל חוויית גלישה וירטואלית.

במילים אחרות – אם אתם רוצים להישאר בראש של הגולש שלכם, עליכם לדעת מה עובר לו בראש, ולתת לכך מענה מדויק ככל האפשר. ככל שהעבודה תהיה איכותית, מקצועית ומוקפדת יותר, כך יגדלו הסיכויים לקליק המיוחל, לרכישה הנדרשת וליצירת תחושת נאמנות. וכפי שאנחנו יודעים, קהל וקהילה נאמנים זה המקור לרכישות חוזרות ולגידול מכירות. החשיבות של פרסונליזציה באה לידי ביטוי בהליכים רבים, החל משלבי בניית אתר, דרך קידום אתרים ובכל הקשור לניהול וגם קידום חנות דיגיטלית, תחום תחרותי במיוחד כיום ובעיקר ברשתות החברתיות.

מה חשוב להבין לגבי פרסונליזציה?

בכדי להגיע ללקוח – צריך לפנות לנושאים החשובים לו, לתת מענה לבעיות הרלוונטיות לו ולעשות זאת עוד בשלבים הראשוניים של איפיון אתר לצורך בניית אתר. זה בא לידי ביטוי גם בהתאמה האישית שנעשית במסגרת הקמת חנות דיגיטלית וגם כחלק אינטגרלי ממאמצי קידום אתרים. יתר על כן, בשנים האחרונות גוגל מראה מגמה שבה הדירוג תלוי פחות ופחות בגורמים “טכניים” כגון מילות חיפוש, ויותר על האלמנט האנושי – הסיבות לכך שהגולשים נכנסים לאתר, האם הם מקבלים שם מענה ועוד. סביר להניח שמגמה זו תלך ותתרחב בעתיד, לכן פרסונליזציה של האתר תהיה חלק חיוני מעבודת קידום בגוגל, בדיוק כמו הגדרות SEO בסיסיות.

איך עושים פרסונליזציה בצורה נכונה?

המהות העמוקה ביותר של פרסונליזציה מנקודת מבט של קידום אתרים, זו ההבנה שהחוויה הדיגיטלית תופסת תפקיד ומקום הולך ומתרחב בחיינו, ועל מנת ליהנות ממנה במידה מרבית, כולנו רוצים לראות את האישיות שלנו בפרקי הזמן המשמעותיים האלה. הגלישה שלנו חושפת בפנינו פרסומות תלויות קונטקסט ובמידה רבה, העבודה של המקדמים והמשווקים גובשה עבורם מראש על ידי עובדה זו.

עם זאת, אחת הבעיות הנפוצות ביותר של תהליך בניית חנות דיגיטלית או בניית אתר תדמית או קידום חנות על בסיס עקרונות הפרסונליזציה – זה העובדה שמשווקים ומומחים בתחום קידום אתרים מתמקדים בפרסונליזציה של התוכן, ולאו דווקא בפרסונליזציה של החוויה עצמה. האפשרות השנייה דורשת ראייה רחבה יותר המתמקדת במגוון נושאים, שהתוכן מהווה חלק משמעותי בו. וכאשר יוצאים מנקודת מבט זו, יש להקדיש תשומת לב ראויה גם לכך שהעבודה תתבצע מנקודת מבטו של המשתמש, ולאו דווקא בכדי לענות על הדרישות של מנוע החיפוש במסגרת קידום אתרים או בניית אתר בהתאם לחוקי ה-SEO. ככל שהעניין נוגע לתחומי חנויות מסחר מקוונות, הצורך ליצור פרסונליזציה הופך להרבה יותר קריטי.

פרסונליזציה בפעולה

נבהיר את ההבדלים המהותיים שתעשה פרסונליזציה של האתר למשתמש בעזרת הדוגמה הבאה:

אישה אמריקאית שנכנסת לחנות תראה מוצרים לנשים, תקבל מידע על משלוח בארה”ב ומבצעים בהתאם לזמן השנה במקום מגוריה. בעוד שגבר שנמצא בחו”ל יקבל תפזורת של מוצרי מותג שאותו הוא חיפש באתר בעבר ועם מידע לגבי שירותי שילוח בינלאומיים.

הבדלים אלה גרמו לכל אחד מהגולשים לראות את מה שהם היו רוצים לקבל וזה מצדו מקל על קידום חנות דיגיטלית מבחינת מכירות, היות והרבה יותר פשוט למכור לאדם משהו שאכן מעניין אותו, מאשר מוצר רנדומלי ולא קשור אליו לא ברמת תחומי העניין האופייניים לגיל, מין ואזור מגורים. הצעה מושכלת תמיד תהיה בעלת סיכויים גדולים יותר להתקבל, מאשר משהו אקראי.

בהמשך, נציג בפניכם פרקטיקות ושיטות עדכניות להשמת עקרונות הפרסונליזציה במסגרת תהליך בניית אתר, קידום חנות אינטרנטית ודרכים שונות

השיטות העדכניות ביותר לביצוע הליך הפרסונליזציה

כאשר אנו חושבים על פרסונליזציה, ניתן לחלק את הליך ההתאמה לשני רבדים: התאמת המוצרים המוצעים, והתאמת חווית הגלישה ברמה הכללית. הרובד הראשון רלוונטי עבור חנויות מסחר מקוונות, והשני – לכל סוגי התכנים הווירטואליים. אחד הדברים שחשוב להבין בנושא זה, הוא העובדה שאתם תלויים מאוד במידע הנאסף במסגרת הפעילות שלכם, לכן יש לבצע הכנה לכך במסגרת בניית אתר מותאם המאפשר להזין את הקודים השונים הדרושים לשם מעקב אחר הנתונים הנצברים באתרים ובנכסים הווירטואליים הנוספים שלכם. תחילה נעבור על המלצות עדכניות לגבי התאמה אישית של חנויות מסחר מקוונות, ולאחר מכן בנוגע לתכנים ודרכים אוניברסליות להתאים את התוכן וחוויית המשתמש שלכם לקהל היעד שלכם בראייה רחבה וממוקדת כאחד.

המלצות

המלצות מוצרים

שורה תחתונה: שימוש באלגוריתמים ולמידת מכונה בכדי להציג תוכן מותאם אישית המבוסס על מידע קיים על משתמשים תמיד מסייע ליצור חווית משתמש יותר איכותית ומעודדת אנגייג’מנט, מאשר אתר גנרי וסטטי.

מה דרוש לכם להציג מוצרים מומלצים ומותאמים אישית?

  1. מנוע המלצות מוצרים
  2. פיד של מוצרים עם מידע רלוונטי, כולל קטגוריות ממוקדות לכל מוצר
  3. תיעוד אינטראקציות שנעשו עם המוצר. תיעוד זה עשוי להיות מסופק על ידי ממשק המלצות, או באמצעות תיעוד באתר ושליחה לממשק בדרכים שונות (למשל – פיקסלים של JS).
  4. תנועה מספקת ומספיק עסקאות שיספקו נתונים להמלצות רלוונטיות.

ניתן לומר שענקיות המסחר כגון אמזון ואיביי כבר הרגילו את הלקוח לכך שיש מוצרים מותאמים המוצעים לו באופן אוטומטי. לכן, הצפי הוא שכל מותג יספק ליווי שכזה ללקוח מהרגע שהוא נכנס לדף הבית ועד לרכישה או סיום ההיקשרות. כך, המשימה של המשווק היא להציג המלצות על בסיס מנוע מותאם ואיסוף נתונים מוקפד, כך שהלקוח יהיה תמיד מופתע לטובה ויתפתה לרכוש יותר ויותר מוצרים שהוא צריך ורוצה.

ראוי לציין שבכל תחום ובכל חנות יהיו מאפיינים ספציפיים המתאימים להם, כך שאנו מביאים המלצות כללי ומידע שיישאר רלוונטי כל עוד הפרסונליזציה תמשיך להיות אקטואלית (שזה המון, המון זמן).

עמוד הבית

אחת המתנות הגדולות ביותר שנותן גולש לאתר – זו כניסה נוספת. לכן, יש לנצל זאת ולדאוג לכך שמידע מהביקור הראשון יגבש את החוויה שלו בפעם השנייה שהוא מגיע לחנות שלכם. כדי להתחיל זאת כבר מההתחלה, ניתן להציג בעמוד הבית הצעות של “צפו במוצר זה שוב” הכוללות מוצרים שהגולש עיין בהם זמן רב, אך לא רכש. ניתן להשלים תשלובת זו עם סרגל של מוצרים “מומלצים” שיהיו קשורים באופן ישיר לחיפושים קודמים. סרגל זה מבוסס על שילוב של אלגוריתם של למידת מכונה שידוע כיום בתור פרסונליזציה נבואית. אלגוריתם זה משלב נתונים על קהלים ותחומי עניין ספציפיים וקבוצות דמוגרפיות. באמצעות מידע זה ניתן להציע לגולשים מוצרים שהם אפילו לא ידעו שהם רוצים!

שילוב של שני הגורמים האלה יעניק חוויה מאוד אישית ללקוח והאפשרות להפתיע אותו תהיה בונוס ומקור לרגשות חיוביים שמעלים את הסבירות לרכישה.

עמוד מוצר

במסגרת  הקמת חנות דיגיטלית, ידוע שחשוב מאוד להשקיע את הזמן והמאמצים הדרושים בכדי שכל עמוד מוצר יעניק חוויה נעימה ללקוח וגם יעודד אותו לרכישות נוספות. על בסיס זה ניתן להתאים פריטים על פי שילובים של “יחד עם פריט זה קונים גם” ולהציע עסקאות חבילה מגוונות. ניתן לתת הצעות בסגנון “מוצרים דומים – במחיר נמוך יותר”. עם זאת, כדאי להציג זאת רק במוצרים במחירים גבוהים יחסית, מ-500 ש”ח ומעלה. למוצרים זולים יותר ניתן להציג את המוצרים הזולים ביותר בקטגוריה הנוכחית. שתי קרוסלות עם מידע זה יעלו את הסיכויים לכך שהלקוח ירכוש גם את המוצר הספציפי בעמוד וגם מוצרים נוספים.

עמוד עגלת הקניות

הלקוח נכנס לרשימת הקניות שלו ואתם נמצאים צעד אחד קרוב יותר לעסקה המיוחלת. בשלב זה ניתן להראות מוצרים משלימים לאלה שנבחרו. אלו יכולים להיות אביזרים, חלפים, או מוצרים ברמה גבוהה יותר. במידה והלקוח מתחרט ומעוניין לצאת, כדי להציג לו אפשרויות נוספות שיפתו אותו לשנות את דעתו – להציג מוצרים דומים, אפשרויות הנחה שונות, או הצעה לשלוח את תכני הסל לאי-מייל למימוש מאוחר יותר של העסקה.

המלצות תכנים

מה יידרש בכדי ליצור המלצות תוכן מותאמות אישית:

  1. מנוע להפקת המלצות על תוכן (עשוי להיות מבוסס על אותו האחד כמו המלצות מוצרים של חנויות מסחר מקוונות)
  2. פיד עם תכנים ומידע מתאים, כגון קטגוריית תחומי עניין לכל מאמר וכו’
  3. מעקב ותיעוד.של אינטראקציות שונות באתר. תיעוד זה עשוי להיות מסופק על ידי ממשק המלצות, או באמצעות תיעוד באתר ושליחה לממשק בדרכים שונות (למשל – פיקסלים של JS).

גם באתר שאינו מהווה בסיס לפעילות קידום חנות דיגיטלית, התאמה של התוכן לגולש עשויה להאריך את זמן השהייה שלו בנכס האינטרנטי שלכם, לשפר דירוג במסגרת קידום אתרים יעיל ובאופן כללי – ליצור קהילה נאמנה ואוהדת שתעריך את העבודה שלכם כבר בשל העובדה שהם מקבלים את המידע הדרוש להם באופן אינטואיטיבי ללא מאמץ נוסף מצדם. במידה ומדובר באתר משולב, התאמה אופטימלית של תכנים לצד שילוב המלצות לרכישת מוצרים בתוך התוכן עשויה לגידול משמעותי ורצוי בהיקף המכירות של האתר.

המטרה העיקרית של כל אתר היא ליצור אינטראקציה, אנגייג’מנט, וככל שהתוכן יותר קולע למטרה, כך יותר קל לגרום לגולש להביע עמדה, להגיב ובאופן כללי – לחוש שייכות לאתר ולמה שהוא מייצג. באמצעות הצגה של התוכן המתאים ביותר בכל שלב באינטראקציה עם האתר ניתן ליצור את הקשרים האיתנים ביותר שיתרמו להשגת המטרות שלכם.

עמוד הבית

במידה ומדובר בגולש חוזר – התצוגה בעמוד הבית צריכה להמשיך את אותו הקו כמו בביקור הקודם וליצור תחושת המשכיות. לדוגמה, ניתן להמליץ לסיים לקרוא את המאמרים שהגולש התחיל בביקור הקודם שלו אך לא גלל עד הסוף. בנוסף, ניתן להראות מאמרים מהכותב האהוב (זה שנקרא על ידי הגולש הכי הרבה), או להציג את המאמרים הפופולריים ביותר בקטגוריות המועדפות.

לגולש חדש ניתן להראות מידע מותאם בהתאם למידע הזמין לגביו, כולל מקום, שפה וכו’.

עמודי מאמרים

במאמרים או עמודי תוכן אחרים ניתן להציג המלצות הקשורות באופן ישיר למה שנקרא ברגע זה, כגון “המאמרים הפופולריים ביותר מכותב זה” או “תוכן קשור” שמציג מאמרים פופולריים באותו תחום עניין. ניתן אפילו להציג בנפרד מאמרים הקשורים לתגיות שונות של המאמר המדובר במידה ומדובר בתחומים שונים.

עמוד קטגוריות

עמודי קטגוריה מהווים לא רק אזור המאגד את כל המידע על המאמרים הזמינים בכל רגע נתון, אלא גם נכס בפני עצמו שמאפשר סקירה של החומרים הקיימים באתר. מעבר לכך, ניתן לעשות אופטימיזציה לעמוד על פי כללי קידום אתרים בכדי להגיע למקומות גבוהים יותר בתוצאות החיפוש. בעמודי קטגוריה ניתן להמליץ על תכנים פופולריים, היות והעניין של הגולש בנושא הספציפי מובן עקב עצם הנוכחות שלו בדף הקטגוריה עצמו. ניתן לפרק את ההמלצות לפי התיוגים הרלוונטיים – מחבר, החדשים ביותר, הנצפים ביותר וכו’.

תוכן אתר מטורגט

הגורם המשותף בין כל ההמלצות המובאות מעלה הוא שמדובר בתוצאות שמוצגות על בסיס איסוף נתונים וניתוחם על ידי בינה מלאכותית. אך ניתן לעשות לא מעט עבודה ידנית ממוקדת ליצירת חוויות שונות עבר כל פלח אוכלוסיה. ניתן לפלח את האוכלוסייה בדרכים הבאות:

  • מיקום גאוגרפי – התאמה לפי מיקום ה-IP של הגולש.
  • תחומי עניין – פרסונליזציה על בסיס מידע שנאסף מביקורים קודמים.
  • תדירות הכניסה לאתר – מבקר תדיר עשוי לרצות דברים שונים מגולש חדש.
  • מקור הכניסה – האם מתוצאות החיפוש, מעמוד הפייסבוק, מדף נחיתה וכו’.
  • מידע ממערכת ניהול קשרי לקוחות – סוג משתמש, התעשייה בה הוא עובד וכו’.

מידע זה ישמש אתכם בכדי להתאים את התוכן המתאים ביותר לפרופיל הגולש שלכם, לתת להם מענה במסגרת הצ’אט בוט, להציע להם תכנים ומוצרים שיתאימו להם. זה דורש גם מידע בהיקף המתאים וכלים חדשניים בתחןם הפרסונליזציה. ניתן לעשות טרגוט מותאם בשתי קטגוריות: הוספת תוכן חדש ושינוי תוכן קיים. בשני המקרים, השינויים צריכים להיות נראים אך ורק לפלח הנבחר שלטובתו שינויים אלה נעשו.

הוספת באנרים מטורגטים

דרישות:

  1. פתרון או תוסף המאפשר הוספת באנרים/חלונות צפים/טפסים או ממשק פרסונליזציה נרחב יותר שכולל, בין השאר, תוספים אלה.
  2. באנרים/חלונות צפים/טפסים מקוריים המותאמים לכל פלח.
  3. מידע מקיף לגבי התנועה שלכם שיאפשר לדעת איזה תוכן להראות, מתי ולמי.
  4. דרכים לזיהוי פלחים שונים, כגון מודעות ממשווקים שותפים, פעולות באתר, טרגוט גיאוגרפי וכו’.

בימינו, אנשים נחשפים לאינספור מודעות ובאנרים מצד אחד, ומצד שני גם רגילים לפרסונליזציה של מודעות אלה, הודות לפעילות של גוגל אדוורדס. המשמעות היא שאף אחד לא רוצה לראות יותר מדי באנרים, בטח שלא כאלה שלא קשורים בשום אופן לתחומי העניין שלהם!

ככל שהעניין נוגע למאמצי  קידום חנות דיגיטלית, הבאנרים מצופים להציג היצע רלוונטי, כגון “משלוחים חינם לאזור השרון”, או מוצרים הרלוונטיים לקטגוריה שבה הגולש העביר זמן רב.

במאמרים שאינם מוקדשים למסחר מקוון, ניתן לנצל באנרים וחלונות צפים בכדי לפרסם קריאות לפעולה הרלוונטיות לפלח הספציפי, כולל על בסיס מידע שמתקבל ממערכות ניהול קשרי לקוחות, שבמסגרתן ניתן לדעת תפקידו המקצועי של הגולש ועל פי כך להציע לו את השירותים או המידע המתאים.

פרקטיקות נגד הצקה לגולשים

אחד הגורמים הבעייתיים ביותר כיום בתחום שיווק דיגיטלי לעסקים, אלו הם החלונות הצפים שיכולים גם ליצור אנגייג’מנט איכותי, במידה והם מותאמים אישית בצורה מקצועית – אך גם לעצבן אנשים במידה שתגרום להם שלא לרצות לחזור לאתר! לכן, פרסונליזציה חשובה מאוד בכדי להתאים את תנאי ההופעה של החלון הצף וגם את תוכנו, בכדי שאלמנט זה יעורר אך ורק רגשות חיוביים בקרב המבקר.

בתחום המסחר המקוון, החלון הצף המשמעותי ביותר הוא זה שמופיע בעת היציאה, “רגע, לפני שאתם הולכים…” – באמצעות ניסוחים מתאימים והיצע ממוקד ניתן לגרום לכך שהלקוח עדיין יהיה מעוניין לרכוש מכם.

על החלונות הצפים יש להציג הצעות המתאימות לסכום סל הקניות שהצטבר טרם היציאה, המוצרים שהיו בו וכו’. באמצעות הפיכת החלון למעין המלצה נוספת מותאמת אישית, ניתן למנוע את אלמנט הכעס שעשוי לעורר שיווק אגרסיבי ומציק מדי.

שיטות נוספות לחלונות צפים מותאמים אישית

ניתן להשתמש בשיטות נוספות שיהפכו אתכם לחלק מאורח חייו של הגולש. למשל – להציע לשלוח את סל הקניות שלו למייל. זו גם סיבה טובה לאסוף את האי-מיילים של הלקוחות שלכם לרימרקטינג. שיטה נוספת ליצירת חלון צף בעת יציאה – זה הצגת חנויות קרובות על בסיס טרגוט גאוגרפי. כך ניתן לקחת את הגולש מהמרחב הווירטואלי לאמיתי וזה תמיד צעד מבורך. אפשרות נוספת היא להציג מוצרים שכבר הוזמנו ולהציע לרכוש אותם שוב.

פרסונליזציית טפסים

טפסים מיועדים ליצירת אינטראקציות והשגת מידע או פידבק מהמשתמש. באמצעות התאמת הטפסים למשתמש – ניתן להעלות את הסיכויים לקבלת התוצאה המיוחלת. למשל, בעת בילוי זמן רב בעמוד ספציפי, ניתן לפתוח חלון צף המציע להירשם לרשימת דיוור ספציפית בתחום זה.

שינוי או הסרה של תוכן קיים

במקרים מסוימים, מה שצריך לעשות כדי ליצור פרסונליזציה אופטימלית למטרת קידום אורגני, זה לאו דווקא להוסיף חומר חדש, אלא דווקא לשנות את מה שכבר יש. לשם כך יידרשו.

  1. פתרונות לבדיקות A\B בפילוחים שונים, כולל כלי עריכה או פתרונות פרסונליזציה שכוללים כלים אלה.
  2. כלי עריכה כגון עורך WYSIWYG ואחרים.
  3. מידע לגבי המידע על הלקוח/הקהל שלכם כדי להעלות השערות אלו שינויים ישפרו את חווית המשתמש עבור פלחי שוק שונים.
  4. כלי טרגוט ופילוח המובנים בכלי.

עורכי WYSIWYG (מה שרואים – זה מה שמקבלים) מאפשרים לעשות שינויים בעמוד הנראים רק על ידי פלח נבחר. העורך מאפשר לשנות תמונות, טקסטים ואלמנטים נוספים בעמוד ובאתר כולו.

דוגמאות לשינויים:

  • הסרה/שינוי של פריטים בתפריט – זו פעולה מתאימה במסגרת אופטימיזציה לפלח מסוים שאתם רוצים שיראו פריטים ספציפיים בתפריט האתר ואחרים לו, מכל סיבה שהיא.
  • שינוי באלמנטים עיצוביים וטקסטואליים בעמוד הבית – שינוי טקסטים ו/או תמונות בדף הראשי באופן חלקי או גורף בכדי להפוך אותו למושך יותר בעיניי נציגי פלחי אוכלוסיה מסוימים.
  • שינויי עיצוב זניחים על בסיס בדיקות A\B – לדוגמה, אתם יכולים לשאול את עצמכם האם האתר יראה ביצועים טובים יותר במידה והלוגו היה קטן יותר, או אם הקריאה לפעולה הייתה נמצאת במקום גבוה יותר באתר? שינויים קטנים כאלה יכולים להביא שינויים מהותיים באחוזי ההמרה, של עד עשרות אחוזים? עורכי WYSIWYG יחד עם כלים לביצוע בדיקות A\B זה התשובה בשבילכם, וכדאי להשתמש באפשרות זו באופן נרחב כדי לשפר ביצועים ולהיות צעד אחד לפני המתחרים.

שינוי מילים, ניסוחים ומילות תואר בטקסטים

למרות שכל הליכי הפרסונליזציה בהם דנו כאן מתייחסים במידה רבה לכלים שונים של בניית אתר או קידום אתרים בשיטות המתקדמות ביותר, יש גם עבודה בהתאמת השפה השיווקית או המילים הספציפיות המתאימות יותר לקהל יעד. ניתן להיעזר בכלים המאפשרים לשנות ביטוי מסוים באופן אוטומטי בכל עמודי האתר. את השינויים הדרושים ניתן לקלוט מעבודה בשטח, שיחות עם קהל היעד הפוטנציאלי, מעקב אחרי התנהגויות באתר שלפיהן ניתן לזהות שמשהו “דחה” את הגולש וגרם לו לעזוב את העמוד או את האתר. מה שבטוח, מדובר בעבודה שניתן לעשות כל הזמן, וכל עוד יש כלים יעילים לניתוח התוצאות ושיפור מתמיד בהתאמה האישית – זוהי מלאכה שתמיד תצדיק את עצמה ותביא לשיפור תוצאות והשגת היעדים השאפתניים ביותר שלכם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אורי מינץ

כפי שניתן לראות מכל ההמלצות המגוונות במאמר זה, פרסונליזציה זהו הליך אינסופי ומתמשך שדורש גם מחקר אנליטי נרחב של קהל היעד המשוער לצד הקהל שאכן מגיע לאתר ומבצע בו פעולות שונות, רכישות וכו’. בהמשך, נדרשת יכולת לזהות דפוסים בהתנהגות הגולשים ויצירת כלים המציגים להם המלצות על מוצרים ותכנים בהתאם לתחומי העניין שלהם.

ואם יש דבר אחד שבטוח לא צריך לעשות בתחום קידום אתרים או בניית אתר מאפס בשנת 2019 – זה להתעלם מאפשרויות הפרסונליזציה הייחודיות הרבות העומדות לרשותכם. בכדי לנצל את כל הפוטנציאל הגלום בהתאמת האתר לגולש – פנו אלינו עוד היום לגיבוש תכנית פעולה מסודרת.

שיווק דיגיטלי
סגירת תפריט
דילוג לתוכן