הבלוג

של אורי מינץ - שיווק דיגיטלי

אתר לעורכי דין

החשיבות של אתר לעורכי דין בניגוד לכרטיס דיגיטלי

בשנים האחרונות המכשירים החכמים הפכו למוצר צריכה בסיסי שנמצא אצל כולנו ביד. להתפתחות הטכנולוגית הזו השפעות רבות, ואחת מהן היא שהפרסום האפקטיבי עבר באופן גורף למדיה הדיגיטלית. אחד הפיתוחים האחרונים בתחום הוא כרטיס ביקור דיגיטלי, אולם חשוב להבין כי החשיבות של אתר לעורכי דין עולה לאין ערוך על חשיבותו של הכרטיס הדיגיטלי.

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי?

פעם לכל עורך דין היה כרטיס ביקור מודפס אותו הוא היה יכול לחלק ללקוחות פטנציאליים וגם כיום השימוש בכרטיסי ביקור עדיין נפוץ, אולם יעילותם פחותה מבעבר ומסירתם היא אקט סימבולי בעיקרו. הכרטיס בדרך כלל לא שורד בארנק זמן רב, וכאשר נזדקק לבעל המקצוע שנתן לו את הכרטיס לא יהיה לנו שמץ של מושג איפה למצוא אותו.

כרטיס ביקור דיגיטלי נמצא באינטרנט וניתן לגישה בקלות דרך המכשירים החכמים שלנו. כיום לכל אחד יש סמארטפון עם גישה לאינטרנט, ואנחנו מחוברים למכשירים הניידים שלנו כמו לאינפוזיה. מחקרים מראים כי 90% מהאנשים גולשים האיטרנט דרך המכשיר הנייד, כולל חיפושים אחר בעלי מקצוע ולכן השימוש בכרטיס דיגיטלי כל כך נוח.

הקישור לכרטיס הביקור הדיגיטלי נמצא על המכשיר בכל רגע נתון ומאפשר גישה נוחה לפרטים מכל מקום. בנוסף, כרטיס הביקור הדיגיטלי כולל גם אפשרויות מתקדמות שמקלות על התקשורת עם בעל המקצוע, עורך הדין במקרה הזה. כך למשל, הכרטיס מאפשר את שמירת מספר הטלפון של עורך הדין כאיש קשר במכשיר, ניווט מהיר למשרדו באמצעות וויז וקישור מהיר לאתר האינטרנט ולעמוד העסקי שלו  בפייסבוק.

על פניו, אם יש לי כרטיס ביקור דיגיטלי אני כבר לא צריך לדאוג לבניית אתרים.
האמנם?

כרטיס דיגיטלי זה לא מספיק

כרטיסי ביקור דיגיטליים אמנם מהווים התקדמות לעומת כרטיסים מודפסים, אבל הם לא פתרון פרסומי כולל, שכן מטרתו של כרטיס הביקור הדיגיטלי היא לתת מענה מיתוגי ושיווקי, ובשום אופן הוא אינו מהווה תחליף לאתר אינטרנט. את כרטיס הביקור הדיגיטלי אפשר לשלוח לאנשים שמתעניינים בשירותים שלנו או להפיץ ברשתות החברתיות, אבל הוא לא מה שיביא לנו יותר לקוחות.

החשיבות של אתר לעורכי דין, בניגוד לכרטיס דיגיטלי, היא ביכולתו של אתר טוב ואיכותי למשוך אליכם מתעניינים ולקוחות פוטנציאלים. כאשר אדם זקוק לעורך דין הוא קודם כל נכנס לגוגל ומבצע חיפוש מהיר, או במקרה שקיבל המלצה הוא נכנס לחפש פרטים נוספים על עורך הדין המומלץ ולהתרשם ממה שיש לו להציע. אתר אינטרנט איכותי יגדיל את כמות הפניות אליך ויחשוף אותך ללקוחות רבים, מה שכרטיס דיגיטלי פשוט לא יכול לעשות.

כדי שהאתר יהיה איכותי ויעיל הוא צריך להיבנות על ידי חברה לבניית אתרים, למרות האפשרות המפתה לבניית אתרים בוורדפרס באופן עצמאי. ישנם הרבה מאוד פרמטרים שיש לקחת בחשבון בבניית האתר כדי שהוא יעשה את העבודה שלשמה הוא מוקם, ובעיקר לבניית אתר לצורך קידום.

קידום אתרים

כאשר בונים אתר לעורכי דין אי אפשר להתספק באתר בסיסי ותוכן רנדומלי ויש להתבסס על כללי קידום אתרים. מדינת ישראל משופעת בעורכי דין ואחוז נכבד מהם מחזיק גם באתר אינטרנט פעיל. כדי לבלוט בשוק התחרותי של עורכי הדין בכפוף לכללי האתיקה, אנו עושים שימוש בקידום אתרים אורגני אפקטיבי,  המבוסס על בנייה נכונה של האתר, שימוש במילות מפתח רלוונטיות ותוכן איכותי שמעניק ערך מוסף לגולש.  ואחרי שמיישמים את זה אפשר להתחיל לדבר על קידום ממומן.

פסק הדין

הכרטיס הדיגיטלי הוא אולי פתרון זול ופשוט יותר לביצוע, אבל הוא לא מעניק לגולש ערך מוסף. בכרטיס הדיגיטלי יש מידע מסוים ומוגבל לעומת התוכן המקצועי והמידע הנוסף שקיימים באתר ומעניקים לגולשים את התחושה שאתה באמת מבין במה שאתה עושה. אתר מפורט מעיד על מקצועיות, גורם לגולש לשהות בו זמן רב ומקודם  במנוע החיפוש. בצורה הזו יותר גולשים מגיעים לאתר, ויותר לקוחות פונים אליך.

אבל כדי לייצר לעסק שלך פתרונות שיווק כוללים עליך להשתמש בכלל האפשרויות העומדות לרשותך.

בניית אתרים, ובמיוחד בניית אתרים בוורדפרס בעזרת חברה לבניית אתרים תאפשר לך לשלב בין אתר מקודם הכולל תוכן איכותי יחד עם כרטיס דיגיטלי וכך לסייע לך להגיע ללקוחות רבים יותר בצורה אפקטיבית יותר. על ידי הבנה של החשיבות של אתר לעורכי דין וניצול מקסימלי של אפשרויות השיווק העומדות לפניך תוכל להזניק את הקריירה שלך קדימה ולהצליח.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אני עושה שיווק דיגיטלי לעסקים הכולל בניית אתרים לעורכי דין, קידום אתרים לעורכי דין , שיווק ברשתות חברתיות וייעוץ לבעלי עסקים. אז אם אתם מעוניינים באתר שגוגל יוכל לסרוק אותו כמו שצריך מוזמנים ליצור איתי קשר

אורי מינץ
שיווק דיגיטלי