הבלוג

של אורי מינץ - שיווק דיגיטלי

קידום ביוטיוב

קידום ביוטיוב – איך בוחרים נושאים לכתבות וידאו?

כשרוצים לעשות שיווק דיגיטלי לעסקים אשר עיקר פעולותם נמצא ביוטיוב חשוב לעשות חשיבה רצינית איך לעשות קידום ביוטיוב בכדי להביא אוכלוסיות שנמצאות שם. יש משהו בפלטפורמה הזו שנקראת יוטיוב שלא כולם מבינים אותה עד הסוף לדעתנו, הרי אחרי הכל יוטיוב היא מקור בלתי נלאה לסרטונים / מוזיקה / סרטים ארוכים שנותנים לנו הנאה כפולה ומכופלת, אז מה בעלי עסקים יכולים לעשות איתה בדיוק? לא מעט מסתבר.

כאשר אנחנו רוצים לפתוח ערוץ יוטיוב משלנו, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו כמה שאלות מאוד חשובות לתהליך:

  • האם אנחנו יכולים לתת ערך מוסף ללקוחות פוטנציאלים שבתחום שלנו?
  • האם אנחנו יכולים לגלות סודות או מידע מתוך התחום שלנו לגולשים אקראיים?
  • האם אנחנו יכולים לעזור לבעלי עסקים אחרים מהתחום שלנו על מנת להיות מוכרים יותר בתחום ואף להפוך אוטוריטה בעצמנו בתחום?

לא כל השאלות האלו חייבות לקבל מענה, אבל אם אפילו אחת מהן תיענה בחיוב, יש לכם סיבה מצוינת לפתוח ערוץ יוטיוב משלכם שיעזור לקהל היעד שלכם בצורה די פשוטה.

אילו נושאים כדאי לנו לבחור לצורך קידום ביוטיוב?

לצורך קידום ביוטיוב קודם כל רצוי מאוד שיהיו סרטונים קצרים, גולשים ביוטיוב לא אוהבים תוכן ארוך כי לא לכולנו יש את הזמן הפנוי הנדרש למען צפייה בסרטונים, על מנת לתת ערך מוסף אמיתי לגולש ועדיין להיות קצרים בתוכן – צריכים להיות ממוקדים ולא להיות "שיווקיים" יתר על המידה, יש לכם משהו לשתף? לעדכן? ספרו ב10 שניות מי אתם ולמה כדאי להקשיב לכם ולאחר מכן תספרו ב50 שניות נוספות מה הסוד שלכם, מה העדכון שלכם ומה בדיוק יהיה בסופו של הסרטון ואיך הוא יעזור לגולש.

נושאים טובים לבחירה:

  • 10 דברים שלא ידעתם על "שם התחום שלכם". אפילו אם מדובר בדשא סינטטי, יש לא מעט דברים שאנשים לא מקצועיים לא יודעים עליו, אפילו עד לרמת התחזוקה השוטפת, רענון קצר יכול לתת הרבה עזרה לגולשים.
  • 60 שניות על מהו "שם התחום" ואיך מוצאים את העסקה הטובה ביותר. אנשים אוהבים לדעת כמה זמן מראש הם מתכוונים לצפות עכשיו, ואם נגיד גם מה יקרה בסופם של ה-60 שניות – רוב הסיכויים שיקשיבו בהתאם ולא ידלגו.
  • טיפים לעבודה עצמית על "שם התחום" שלכם. למשל, 5 טיפים לקדם בעצמכם את האתר שלכם בגוגל, שכך גם אם הגולש יבין מה עושים, ברוב המקרים עדיין הוא יחפש מישהו שיעשה עבורו את העבודה, אבל הפעם הוא יודע גם מה לחפש ומה בדיוק הולך להיעשות בנושא.

לבחור נושאים זה עניין של מיקוד ועזרה כערך מוסף לגולש, אם יהיה לכם מה לתת לגולש / לקוח פוטנציאלי, העסקאות יבואו מעצמן מעצם ההיכרות שלהם אתכם ועם העסק שלכם בתחום.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

מעוניינים לקדם את העסק שלכם ביוטיוב? אני מתמחה בקידום אתרים יוטיוב, גוגל, בבניית אתרים ושיווק ברשתות חברתיות. החשיבה לא רק להיות מקום ראשון אלא איך להכניס יותר לקוחות רלוונטים לעסק. אז אם אתם מעוניינים לקדם את העסק שלכם ביוטיוב ע״י קידום ביוטיוב בצורה מקצועית מוזמנים ליצור איתי קשר

אורי מינץ
שיווק דיגיטלי