ניהול מוניטין בגוגל

ניהול מוניטין בגוגל

החשיבות הגבוהה של האינטרנט בכל האספקטים של חיינו מביא לכך שמופיעים יותר ויותר תפקידים שונים החיוניים לכך שהנוכחות שלכם באינטרנט תהיה תואמת למה שאתם שואפים להציג לעולם. בסופו של דבר, ניהול מוניטין בגוגל זהו מכלול גדול ביותר של מקצועות הדורשים מיומנויות ברמות כאלה ואחרות ועל מנת להצליח בכל אחת מהמשימות, על המומחה להיות בעל תחומי פעילות ועניין בכל הנושאים הרלוונטיים, זה על מנת לתת מענה איכותי, מותאם ומתוזמן היטב לכל בעיה המתעוררת בנושא ניהול מוניטין בגוגל.

הבנה יותר מבסיסית בתחום קידום אתרים​

במידה רבה, התחום של ניהול מוניטין בגוגל נגזר מהעבודה הכללית של קידום אתרים, משום שמדובר בהליך דומה אך הפוך. כלומר דואגים לכך שבמקום הספציפי בתוצאות הדירוג יהיה פרסום חיובי ומתאים לאג'נדה של הגורם, החברה או האדם המקודם. למעשה, יש לבחור (או ליצור) מספר מקורות תוכן ולהביא לכך שהדירוג שלהם יהיה מספיק גבוה. על מנת להגיע לתוצאות טובות בביצוע ניהול מוניטין ברשת בשיטה זו, יש להכיר את כל רזי המקצוע בתחום קידום אתרים, לדעת להעריך את הפוטנציאל של אתר מסוים, להיות מסוגלים להביא לדירוג טוב ומהיר שלו, וזוהי מיומנות נרכשת וחשובה מאוד.

ניהול מוניטין בגוגל

התמקצעות מסוימת בשיווק וכתיבה

למרות שתמיד ניתן למצוא מומחים נוספים, באופן אידיאלי – ניהול מוניטין לעסקים דורש יכולות ניסוח וכתיבה סבירות. בין אם מדובר ביצירת מאמר למטרת קידום למקומות הראשונים, או ניהול התכתבויות עם גורמים בנוגע להסרת תוצאות מסוימות. יש להבין בנושא השיווק על מנת לדעת מה הגולשים היו רוצים לראות, מה היה משכנע אותם שמדובר בחברה בעלת מוניטין גבוהה. ההבנה הזאת, בשילוב עם היכולות של מקדמי האתרים יכולה ליצור את התנאים האופטימליים עבור ניהול מוניטין ברשת.

יכולות ניהול מוניטין בגוגל בכלל ובכל הרשתות החברתיות בפרט

כיום חלק משמעותי מעבודת ניהול מוניטין נעשה במסגרת הרשתות החברתיות השונות. חלקן רלוונטיות לתחום הספציפי, בעוד אחרות מיועדות לאנשים בעלי תחומי עניין ממוקדים יותר. כך, כאשר מדובר בחברה מקצועית כשהי, ניהול מוניטין באינטרנט יכול להיעשות במספר מקורות:

  • פייסבוק – בתור הרשת החברתית הפופולרית ביותר בישראל.
  • לינקדאין – המהווה את המקום שבו מתקיימת הפעולה העסקית הענפה ביותר באינטרנט כיום. רשת שנמצאת בצמיחה מתמדת.
  • אינסטגרם – רשת חברתית חשובה בתחומי לייפסטייל וצרכנות.

התמהיל האופטימלי של תוצאות החיפוש בעת ניהול מוניטין בגוגל זה שילוב של אתר רשמי, מספר רשתות חברתיות רלוונטיות ופרסומים חיוביים באתרים חשובים – אתרי חדשות, למשל.

ההבנה של תמהיל זה, לצד עבודה ליצירת ייצוגיות חיובית ברשתות החברתיות (לאו דווקא על ידי אותו אדם האחראי על פעילות ניהול מוניטין ברשת) היא המתכון לתוצאות הטובות ביותר.

מה היא הדרך הטובה ביותר ללמוד ניהול מוניטין בגוגל?

כפי שניתן לראות, על מנת לעשות ניהול מוניטין ברשת, נדרשות לא מעט מיומנויות, כאלה שבמידה רבה משתלבות האחת בשנייה, אך לעיתים מהוות גם מקצועות נפרדים. מה שחשוב בהליך, זה התוצאה. כך שאם המומחה מבצע עבודות מסוימות בעזרת מיקור חוץ (למשל, בכתיבת מאמר ברמה גבוהה מאוד בתור הודעה לעיתונות) – מדובר בייעול חשוב ומשמעותי של עבודתו.

יחד עם זאת, חשוב שכל המיומנויות שצוינו כאן יופיעו בקורות החיים של המומחה בתחום ניהול מוניטין בגוגל – למרות שמדובר בתחום חדש יחסית, ניתן לראות התייחסות אליו במסגרת קורסי דיגיטל שונים וגם בכל הקשור לתחום שיווק דיגיטלי לעסקים באופן ספציפי. מדובר בתחום שדורש התמחות לכל אורך הדרך, זאת על מנת להיות מעורים בכל החידושים והשינויים המתרחשים באלגוריתמים של מנועי החיפוש ובעולם האינטרנט בכלל.

השמעת המאמר לכבדי ראייה

אורי מינץ - שיווק דיגיטלי לעסקים

צריכים ניהול מוניטין בגוגל? לא יודעים איך הגיעו תוצאות שליליות לגוגל? אתם צריכים מישהו מקצועי שיעשה את ניהול המוניטין בגוגל בצורה הכי מקצועית והכי דיסקרטית ואמינה מוזמנים ליצור איתי קשר

אורי מינץ
ניהול מוניטין בגוגל
קטגוריות נוספות
נקודות המאמר
מאמרים אחרונים

שאלות נפוצות בנושא ניהול מוניטין בגוגל

ניהול מוניטין הוא להפוך את השם שלכם באינטרנט לתוצאה חיובית ולא שלילית

מתי שחוששים שמתפרסם עליכם משהו לא טוב, או שכבר פורסם

מוניטין הוא הרושם הכללי שנוצר על אדם, בעיני אנשים אחרים אבל באינטרנט ניהול מוניטין זה מה שכתוב על הבנאדם או החברה

קידום בגוגל ניהול מוניטין לא ניתן לדעת כמה זמן כיוון שזה תלוי בגוגל לא בחברה שעושה את זה

לא ניתן להתחייב לתוצאות בכל מה שקשור לעולם האינטרנט

שינוי מוניטין באינטרנט ניהול מקצועי לוקח זמן. ולכן אין התחייבות לתוצאות.

Rate this page