הבלוג

של אורי מינץ - שיווק דיגיטלי

שיווק מחדש

רימרקטינג – שיווק מחדש

שיחה עם לקוח

לקוח – תגיד הסתכלתי על דף של מישהו שפרסם בפייסבוק שהוא עושה קידום אורגני ופרסום ממומן בגוגל ומאז כל פעם שאני גולש אני רואה פרסומות שלו, נראה לי שהוא ממש עוקב אחרי..

אני – נכון, הוא באמת עוקב אחריך.

לקוח – איך הוא יודע שהייתי אצלו באתר ולמה הוא עוקב אחרי?

אני – הוא עושה לך רימרקטינג , וככה הוא עוקב אחריך.

לקוח – רי מה? מה זו המילה הזו?

אני – שיווק מחדש , רימרקטינג.

לקוח – אז מה זה רימרקטינג?

אני – קצת ארוך אבל תקשיב..

רימרקטינג = שיווק מחדש, זה אחד הכלים החשובים ביותר למפרסם האינטרנטי. שיווק מחדש הינו כלי שעוזר למותג שלך להיות בתודעה מעל המתחרים שלך גם אחרי שהם עזבו את האתר שלך.

נגיד שאתה אדם שאוהב משהו ספציפי , אתה פותח עיתון בבוקר וכל הפרסומות הן אותו הדבר שאתה מתעניין בו, אפשרי?

בעיתון לא אבל באינטרנט כן.

עבור רוב אתרי האינטרנט רק אחוזים בודדים גורמים לאנשים להשאיר פרטים (ליד)  או לרכוש את המוצר כבר בפעם הראשונה לאחר שראה את המוצר , הרימרקטינג פותר בעיה זו, הוא שותל לגולש "עוגיות" (בשפה המקצועית) בכתובת הגולש וגורם שהגולש יראה פרסומות על המוצר שבו הוא התעניין שוב ושוב עד למצב שיחזור אל האתר לבצע את הקנייה או השארת הפרטים.

את הרימרקטינג אנו פוגשים או ע"י באנרים ופרסומות שמופיעות במגוון גדול של אתרי אינטרנט מה שמגדיל את הכניסות החוזרות לאתר ומגדיל את הסיכוי לרכישה או להשארת פרטים או כל המרה שהוחלטה ע"י בעלי האתר.

שיווק מחדש היא הדרך החכמה ביותר בכדי ליצור קשר עם אלו שהתעניינו בם בעבר, אפשר להציב באנרים או פרסומות בכל מיני אתרים שהגולשים שלכם מבקרים בהם או בכל רשת השותפים של גוגל והכל במטרה לגרום לגולשים ליצור את חזרתו של הגולש לאתר שלכם.

אין מיתוג יותר טוב  מכך שהגולשים רואים את המותג שלך בכל אתר ובהרבה מודעות , זה מציג את חוזקת המותג, מציג אותו באור חיובי וגורם למותג כל הזמן להישאר בתודעה.

שיווק מחדש

לקוח – סבבה אהבתי, אבל איך נוצר המעקב הזה?

אני – מאוד פשוט, רימרקטינג עובד ע״י כך שמכניסים ״עוגיות״ בתוך המחשב או הטלפון של המבקרים באתר שלכם, ושהגולש מתאים לקריטריון שאתם הצבתם והאתר מתחיל לאגור את רשימת הכתובות. בעלי אתר יכולים ליצור רשימות שונות של גולשים, ביקרו הרבה זמן / זמן קצר, הגיעו מפייסבוק , הגיעו מגוגל , באיזה יום נכנסו ולאיזה דף נכנסו. כך יוצרים רשימה רלוונטית ואפקטיבית ביותר.

העוגיות נשמרות אצל הגולשים עד חודשיים אבל אם רוצים ליצור קמפיין ממיר אין צורך להסתמך רק על זה אלא גם על חשיפות וקליקים על המודעות.

לקוח – איך מתחילים?

אני – בכדי שהקמפיין יצליח קודם צריך לשתול את העוגיות בלפחות 100 כתובות ip של גולשים שונים  פחות מכך אי אפשר להתחיל את הקמפיין.

בתוך האתר מטמיעים את הפיקסלים לצורך הרימרקטינג וחייבים לוודא שהמודעות מותאמות ורלוונטיות לרימרקטינג ולא מציקות להם.

איפה רואים רימרקטינג הכי הרבה זה לדוגמא אם גולש הגיע לעמוד הקנייה ולא רכש (כתוצאה מכך לא הגיע לעמוד תודה) הקמפיין יכול להציע להם למשל הנחה נוספת אם ירכשו וכך להחזיר אותם לאתר ולבצע רכישה.

רוצים שיפסיקו לעקוב אחריכם? תדאגו למחוק את העוגיות מהדפדפן שלכם או תגלשו בסתר ככה לא יטמיעו לכם את העוגיות ויעקבו אחריכם 🙂

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אם אתם רוצים לבנות קמפיין רימרקטינג אני האיש שלכם! שמי אורי מינץ אני נותן ללקוחות שלי את כל המעטפת שיווק דיגיטלית לעסקים. שיווק ברשתות חברתיות, קידום אורגני, קידום ממומן והדרכות אישיות בתחום הדיגיטל. מוזמנים ליצור קשר

אורי מינץ
שיווק דיגיטלי