הבלוג

של אורי מינץ - שיווק דיגיטלי

קידום אורגני בגוגל - כלים

קידום אורגני בגוגל – מהם הכלים הקיימים כיום בשוק לצורך קידום אורגני בגוגל

מקדמי אתרים שמעוניינים לקדם את האתר שלהם לא מפסיקים לכתוב מאמרי seo, החלפות קישורים עם מגוון אתרים, קישורים פנימיים ובדיקות תכופות של האתר.

קידום אתר דורש עבודת מחקר וניתוח. העבודה מול מחשב שעות עם מספרים, גרפים ונתונים, במטרה ליצור ללקוחות אופטימיזציה נכונה באתר, יצירתיות ושיווקיות.

בכדי לעשות קידום אתרים בצורה נכונה וטובה נוצרו במהלך השנים מגוון כלים שיכולים לעזור בתהליך הקידום.

חלק מהכלים הם הכלים של גוגל, חלק של חברות שמתמחות בייצור תוכנות וחלק נוצר ע״י מקדמי אתרים אשר הבינו את הצורך בתוכנות אלו או באתרי אינטרנט ייעודיים למקדמי אתרים.

קידום אתרים - כלים

כאן אתן לכם כאן סקירה קצרה על חלק מהכלים שעומדים לרשותנו – אלו שעובדים בקידום אתרים בגוגל. אסביר על הכלים ואיך הם יכולים לעזור בתהליך של קידום אורגני. אבל חשוב להבין כי הכלים האלו הם לא רק עבור מקדמי אתרים מקצועיים אלא גם עבור מקדמים מתחילים, או בעלי אתרים שמעוניינים לקדם את האתר שלהם ללא מקדם אתרים בעל ניסיון.

  • כלי בקרה / אופטימיזציה – ישנם מגוון אתרים ותוכנות הסורקים את האתר ברמות כאלו ואחרות : טעינת אתר, גודל עמוד, קישורים, כותרות, תיאורים, שגיאות עמודים (404) , הכלים הינם כלי בדיקה חלקם בתשלום וחלקם לא, גם הכלים החינמים הינם כלים טובים ועושים את העבודה. סקרימינג פרוג – כלי חינמי המורידים למחשב אשר סורק את האתר ובודק כותרות, תיאורים, תמונות, קישורים, מילות מפתח ועוד מגוון פיצרים. מג׳סטיק – כלי נוסף לבדיקת האתר, או אתרי מתחרים בנוגע לקישורים ותקינות האתר, אך חלקו בתשלום.
  • הכלים של גוגל – לגוגל מספר כלים ייעודיים לתהליך קידום אתר בגוגל. גוגל אדוורדס מיועד למחקר מילות מפתח וביטויים. גוגל אנליטיקס המציג את החשיפה של האתר ביכולת פילוח מאוד רחבה. וובמאסטר טולס  (search console) מיודע לתת למקדמי אתרים ולבעלי האתרים את כל הכלים שהם נדרשים בכדי לדעת מה נכון וטוב לאתר שלהם ומה לא, איזה קישורים יש לאתר, האם יש באתר שגיאות. בנוסף לגוגל יש אפשרות בדיקה האם האתר מותאם לטלפונים ניידים.
  • בדיקות מיקומים – יש מגוון אתרים ותוכנות הסוקרים את מיקומי אתר לפי ביטויים בגוגל. אפשר למצוא את אתר ״כל יום״ החינמי, אפשר להכניס שם מגוון ביטויים ולקבל מידי יום את המיקום המדויק ובאיזה קישור זה הגיע. אפשר גם בתשלום את zefo אשר נותנת מידי יום מיקומים וכמו כן סוקרת את כל האתר ( בתשלום חודשי) , rank tracker – תוכנה ולא אתר או שירות ענן, יש אפשרות חינמית אך יש כמות של עד 50 ביטויים שאפשר לבדוק. גם זפו, וגם ראנק טראק הינם מערכות שלא בודקות רק מיקומים אלא מגוון גדול של נתונים לצורך קידום אתר בגוגל.
  • מאמרי קידום מקצועיים – בנוגע למאמרים הדעות חלוקות האם מאמר צריך להיות מקצועי ורציני בכדי לתת נפח נכון לאתר או המאמר צריך להיות רק עם מילות הביטוי, אני מאמין כי מאמר צריך לשלב בין שניהם, גם צריך להיות מקצועי וגם לשלב את מילות הביטוי בכדי להתקדם במילות המפתח. מאמר רק לצורך קישור המראה לגוגל כניסה לקריאת המאמר ומיד יציאה ללא השתהות זמן רב בעמוד יכול להוביל לדרוג נמוך ולכן חשוב כי המאמר יהיה בצורה מקצועית עם התוכן הנכון.
  • מדיה חברתית – מקדמי אתרים חייבים להתעדכן בקבוצות בפייסבוק של קידום אתרים בכדי לדעת ולקבל פידבק על הדברים החדשים בעולם הקידום האורגני וגם לקבל המלצות ורעיונות לקידום.

אצלנו מתמחים ביכולת להביא לצמיחת העסק ע״י קידום אתרים אורגני לכל בעל עסק מקטן לגדול, בניית אתרים, ושיווק במדיה החברתית – כל המעטפת השיווקית הדיגיטלית בשבילך במקום אחד. מוזמנים ליצור איתי קשר ע״י השארת פרטים בתחתית העמוד אפשר ליצור איתי קשר

אורי מינץ
אורי מינץ