הבלוג

של אורי מינץ - שיווק דיגיטלי

קידום באינסטגרם

קידום באינסטגרם – פייסבוק ואינסטגרם באסטרטגיה שיווקית אחת

פייסבוק קמה ביום בהיר אחד והחליטה (או יותר נכון צוקרברג החליט) שהם קונים את האפליקציה המצליחה ביותר בנושא התמונות, את אינסטגרם. מה קרה לנו, למפרסמים בעקבות הקנייה? פרסום באינסטגרם ממוקד יותר בצורה הטובה ביותר, מה הכוונה? נסביר כאן.

פייסבוק משתפרת ומשתדרגת למערכת פרסום טובה ונוחה יותר מיום ליום, מה זה אומר? שהחל מפרסום מודעות ממומנות לחברים שלנו בפייסבוק, הפכה פלטפורמת הפרסום בפייסבוק למערכת ממוקדת לאנשים בעלי תחומי עניין ומיקוד מגדרי וגיל בצורה הטובה והמדויקת ביותר. הרי כשאנחנו מפרסמים בגוגל – אנחנו לא יודעים מה הגיל או המגדר או בכלל תחומי העניין של הלקוח הפוטנציאלי, אנחנו רק יודעים שהוא חיפש ביטוי כלשהו מהתחום שלנו ולכן צצנו לו כמודעה.

למשל, אם נפרסם ביוטיוב, הם מתיימרים להיות ממוקדים לגיל ומגדר, אבל ההורים שבינינו מבינים את ההטעיה, כי כאשר האב, בן ה40+ נכנס עם חשבון הגוגל שלו ליוטיוב ונותן לילד שלו בן ה-4 לצפות בתכנים, חשבון הגוגל הרשום – לא רלוונטי יותר ולמרות זאת, הוא צופה בתכנים עם פרסומות שלא לגילו. (שלא נדבר על כמויות ההקלקות הלא רלוונטיות שמתרחשות בטעות שכזו)

קידום באינסטגרם – לא לצעירים בלבד?

כאשר מערכת הפרסום של פייסבוק התחילה לעבוד גם באינסטגרם, הרבה מאוד עסקים פרסמו כל מה שעלה להם לראש באינסטגרם, מה ראינו בפועל? המון מעסקים לא ממוקדים לנושא שעניין אותנו באפליקציה. אז מה קרה? חוסר מיקוד. הרי למרות שהרבה מאוד צעירים מבלים לא מעט שעות באפליקציית מלאת הפילטרים הזו, עדיין מדובר על גילאים שאפשר לפרסם להם לא מעט מוצרים, החל מרשתות אופנה ועד לאופניים חשמליים. הכל תלוי, מה אנחנו מחליטים לפרסם ואיך.

למה לעשות קידום באינסטגרם?

שיווק דיגיטלי לעסקים המון פעמים מתמקד בפלטפורמות שונות שאנו מפרסמים באינסטגרם צריך להבין כי היא פלטפורמה מעולה שגם עכשיו ממוקדת יותר תודות לפייסבוק שגרמה לנו להתמקד יותר גם בפלטפורמה החדשה שלכם, עכשיו כל מה שנשאר לכם לעשות – זה לבחור נושא וללכת בצעדי פרסום קטנים לרשת החדשה של הצעירים, אך זיכרו, גם מבוגרים יותר שם, אחרי הכל – מי יעקוב אחר הצעירים שהם לא עושים טעויות?

טיפ לסיום

ע״י סרטונים קצרים, תמונות מצחיקות או מרהיבות במיוחד, העיקר לגרום לגולש האקראי להגיד "רגע, זה נראה מעניין", יותר מזה, רוצים לעניין את הגולשים בצורה טובה יותר? העלו סרטון קצר של 15 שניות על המוצר שלכם אבל במהירות צפייה גדולה יותר, מה הכוונה? הריצו את הסרטון במהירות גדולה יותר שהגולש יראה את כל מה שהוא צפוי לראות – רק מהר יותר, דבר שגורם להרבה מאוד גולשים לצפות שוב בסרטון על מנת להבין מה בדיוק קרה שם שכל כך עניין אותם.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

קידום באינסטגרם זו התמחות אבל היא אחת מההתמחויות שלי יש להבין את קהל המטרה ואיך מייצרים לידים ורכישות איכותיות. אני מומחה בשיווק דיגיטלי לעסקים, זה כולל מעטפת של בניית אתרים, קידום אתרים, שיווק ברשתות חברתיות והדרכות.  אז אם אתם מעוניינים ביצירת קידום באינסטגרם בצורה מקצועית עם ראייה רחבה בשיווק דיגיטלי מוזמנים ליצור איתי קשר

אורי מינץ
שיווק דיגיטלי