הבלוג

של אורי מינץ - שיווק דיגיטלי

רימרקטינג בפייסבוק

רימרקטינג בפייסבוק – מעקב אחר הגולשים אצלכם באתר זו לא בושה!

מאז שהאינטרנט הפך לנחלת הכלל, רבים דואגים לגבי הפרטיות שלהם – ולשווא! המידע הקיים כיום על כל גולש וגולש הוא כל כך רב, שמרוב ההיקף זה כבר מפסיק להפחיד. יתר על כן, רוב שיתוף המידע במסגרת רימרקטינג בפייסבוק ושיטות דומות נעשה ברשותו של הגולש, משום שזה מספק לו מידע רלוונטי על נושאים מעניינים לו ומאפשר לקבל גישה למידע מסונן, וזה מקל על חייו במידה מסוימת. כך, שיווק ברשתות חברתיות על פי תחומי העניין והצרכים הספציפיים של הגולש זה משהו שעובד לשני הצדדים ומעניק ערך רב גם למפרסם וגם לקהל היעד.

כיצד רימרקטינג בפייסבוק מבצע מיקוד קהל יעד מדויק ביותר?

רימרקטינג זה למעשה מעקב אחרי פעולות שונות שעושה הגולש באתר שלכם – וזה נעשה לרוב באישורו, משום שבכל אתר ששומר קבצי קוקיז על המחשב של הגולש מופיעה הודעה על כך ועל פי הגדרות הדפדפן ניתן לאשר או לדחות את האפשרות הזו. כך, כאשר הגולש מאשר את התהליך, סימן שיש לו אמון באתר והגורם שמאחוריו, וזה כבר מעלה את הסיכויים לכך שבשלב מסוים הוא יהפוך גם לקונה פעיל. המטרה של רימרקטינג בפייסבוק וגם של פרסום בפייסבוק או במנועי החיפוש על בסיס שיטה היא לסנן את הגולשים המסוגלים להוות חלק ממסד הלקוחות העתידי של האתר.

האם פרסום בפייסבוק יכול להיות אפקטיבי יותר בזכות הרימרקטינג?

אחת הסיבות לפופולריות העולה של רימרקטינג זה האפשרויות הנרחבות שהוא פותח עבור ההגדרה המדויקת ביותר שלקידום ממומן. זה מאפשר להתאים לא רק את קהל היעד שרואה את המודעות, אלא גם ליצור את המודעות המותאמות עבור אלה שכבר היו באתר ורק זקוקים לדחיפה קטנה נוספת על מנת את הרכישה המיוחלת. ניתן להתאים את הפרסום גם על פי אופי המוצרים המקודמים:

  • האם זו רכישה חד-פעמית או מנוי?
  • האם זה פותח את הדלת להיקשרות ארוכת טווח או לא?
  • האם יש אינטרס שהגולש גם יירשם לרשימת דיוור?
  • האם יש צורך לעשות גם שיווק ברשתות חברתיות אחרי הרכישה?

החופש של ההתאמה של מאפייני קידום ממומן בהתאם למידע שנאסף בעזרת רימרקטינג מאפשר לבתי עסק להשיג את התוצאות הטובות ביותר במסגרת שיווק באינטרנט וגם בעזרת פרסום בפייסבוק

קידום ממומן

האם שיטת רימרקטינג בפייסבוק מאיימת על היכולות של קידום ממומן בגוגל?

רבים חוששים שאי אפשר ליהנות מכל העולמות בו-זמנית ולא ממהרים לנצל את האפשרויות של הרימרקטינג ומעדיפים לשמור על שיטות פרסום קונסרבטיביות יותר. ראשית, חשוב לזכור שניצול שיטה זו דורש פאן טכני מסוים (הטמעת קודים באתר) אך הוא לא כל כך מורכב. בנוסף, מדובר במנגנון שבא להעצים את ההזדמנויות של קידום ממומן בגוגל ולעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר עבור כל עסק שבוחר לפרסם את עצמו באינטרנט. שיווק ברשתות חברתיות בסיוע שיטה זו יהיה הרבה יותר יניב וזה יתבטא מהר מאוד בסטטיסטיקות שלכם.

אז איך עושים רימרקטינג בפייסבוק בצורה נכונה?

על מנת לעשות שיווק דיגיטלי לעסקים בצורה נכונה – נדרש קודם כל ידע מקיף. שיווק ברשתות חברתיות לכשעצמו זה גורם חשוב מאוד בהצלחה, אך ללא הבנה גם בתחום הקידום הממומן וגם פרסום בפייסבוק הרמה הטכנית – לא ניתן להגיע להישגים הרצויים במידה המיטבית, ולכן תמיד חשוב מאוד להיות מוכנים ללמוד ולהעשיר את ארגז הכלים של הליך הקידום. או לחילופין, לפנות לחברות קידום מקצועיות ברגע שהעסק מתחיל להתקדם ונדרשות עבודות יותר מקיפות ויותר איכותיות על מנת להגיע למטרות הרצויות בפרקי זמן קצרים, ועל מנת להיות תמיד צעד אחד לפני המתחרים שלכם.

מחפשים מישהו מקצועי שייעץ לך בתחום רימרקטינג בפייסבוק בצורה מקצועית, מוזמנים ליצור איתי קשר

אורי מינץ
אורי מינץ