הבלוג

של אורי מינץ - שיווק דיגיטלי

פרסום בפייסבוק

המדריך המקוצר לניהול פרסום בפייסבוק

היום כולם כבר יודעים שאם בית עסק לא נמצא באינטרנט – ניתן לומר שהוא לא קיים כלל (אלא אם כן מדובר בבית עסק הפועל ברמה לוקלית ולא זקוק לפריסה רחבה יותר). בשנים האחרונות ההגדרה הזאת התרחבה ונעשתה מדוקדקת יותר – אם אתם לא בפייסבוק, אז אתם גם לא קיימים. בעיקר אם קהל היעד שלכם הוא ישראלים בעלי יכולת קנייה. כך, פרסום ממומן בפייסבוק למד ניהול עמוד איכותי ומקצועי מהווים חלק בלתי נפרד מעבודתו של בעל עסק, לצד ניהול עמוד פייסבוק באופן תקין ונכון ואסטרטגיות מונחות רימרקטינג להפקת מלוא התועלת מהאתר.

כיצד עושים פרסום ממומן בפייסבוק?

פרסום ושיווק זהו תחום מאוד חשוב עבור כל בית עסק, משום שהוא מאפשר להגיע לקהלים חדשים. באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק שנעשה באופן מושכל וחכם תוכלו להשיג את המטרה האולטימטיבית – קהל יעד ממוקד ואיכותי ויחסי המרה גבוהים. זה מתבטא גם ברמה הכלכלית, משום שכל ליד שהופך לעסקה עולה פחות, כך שהרווח הנקי של בית העסק הוא גבוה יותר. הפרסום כולל גם את הפאן היצירתי: עצם הפרסום הממומן לא יגרום לאנשים להקיש על הקישור, זו כבר העבודה של הקופי ושל העיצוב הגראפי של האלמנטים הוויזואליים שימשכו את העין. שילוב של מודעה איכותית והגדרה נכונה של מאפייני הקמפיין, זוהי הנוסחה המנצחת.

 

האם ניהול עמוד פייסבוק יכול להתקיים בנפרד מהפרסום הממומן?

חשוב מאוד לא רק לעשות פרסום ממומן בפייסבוק ברמה המקצועית ביותר, אלא גם לדאוג לעשות ניהול עמוד פייסבוק ברמה הגבוהה ביותר, כולל פוסטים בעלי ערך וויראלי, מענה מהיר להודעות שנשלחות לעמוד (נתוני המהירות מופיעים בפומבי, וכדאי להיות זריזים), מענה לתגובות, לדירוגים ועוד. פרסום לא מספיק על מנת ליצור מיתוג איכותי וקשר ישיר מעולה עם הקהל שמגיע לעמוד. שני הדברים מתקיימים במקביל ובמקרים רבים לא נעשים על ידי אותם האנשים, היות ונדרשים כאן כישורים מעט שונים. בנוסף, ניתן להעשיר את העבודה גם בעזרת פרסום באינסטגרם, במידה והקהל של הרשת החברתית הזאת הוא במקרה גם קהל היעד שלכם. מומלץ גם להשתיל את הפיקסל של פייסבוק באתר, על מנת לעשות רימרקטינג.

פרסום ממומן בפייסבוק

ואיך פרסום באינסטגרם נכנס לתמונה?

למעשה, אינסטגרם שייכת לפייסבוק, ולכן פרסום באינסטגרם מהווה חלק מהמכלול של פרסום ממומן בפייסבוק, ואפילו ניתן  לעקוב אחרי ביצועי הקמפיינים בשתי הרשתות במסגרת הממשק העסקי של פייסבוק, וזה נותן יתרונות רבים: הצלבת מידע, אנליזות מורכבות יותר, יצירת מודעות שונות עבור שתי הרשתות, הקצאת משאבים שונים לכל אחת מהפלטפורמות וכו’. כדאי להכיר את הפלטפורמה לעומק על מנת להפיק ממנה את המקסימום. למשל, לאחרונה נכנס גם פרסום בסטוריז של האינסטגרם, וזה דורש התאמה של התכנים גם ברמת הפורמט (ארוך לעומת מרובע כאשר עושים פרסום באינסטגרם בפיד).

ואם כל זה לא מספיק, כיצד רימרקטינג יסייע לכם ברמה נוספת?

ואם כל זה לא מספיק, מעבר לעבודת ניהול עמוד בפייסבוק, פרסום ממומן בפייסבוק וגם באינסטגרם, ניתן לעשות עוד “טריק”, ו”לעקוב” אחרי כל אדם ואדם שאי פעם נכנס לאתר שלכם. שיטת רימרקטינג שומרת במחשב של הגולש קבצים המאותתים לקמפייני הפרסום שלכם שהאדם כבר ביקר באתר, וזה מאפשר לשער שהוא יכול להיות מעוניין בשירותי או מוצרי האתר. וכך, המודעות שהגולש יקבל יהיו מותאמות לנתונים אלה, מה שמעלה את הסיכויים להמרה. ניהול עמוד פייסבוק לא ממש קשור לעניין הזה, אך כאשר כל הפעולות מתבצעות באופן סינרגי ואיכותי – התוצאות ידברו בעד עצמן ויביאו תנועה ענפה לאתר, הרחבה של מסד הלקוחות ועלייה הדרגתית ברווחי העסק.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אורי מינץ

אני מומחה ביצירת חשיפה משמעותית ואיכותית בפלטפורמות בתחום הרשתות החברתיות, עם ניסיון של למעלה מ 5 שנים אני יכול לומר בפה מלא שאני יודע להביא תוצאות ללקוחות שלי.  אז אם אתם מעוניינים בתוצאות מוזמנים ליצור איתי קשר

שיווק דיגיטלי
סגירת תפריט
דילוג לתוכן