הבלוג

של אורי מינץ - שיווק דיגיטלי

קידום אתרים אורגני

איך בוחרים מקדם אתרים – seo מקצועי ואיכותי

אז החלטתם  את ה״החלטה הגורלית״ שאתם מעוניינים לקדם את האתר שלכם, איך תדעו את מי לקחת לעשות לכם קידום אורגני (seo) ? חברת קידום אתרים או מקדם אתרים פרילנסר? האמת, דילמה… הצורך בלשכור שרותי seo של לא שונה מכל ספק אחר, אך יש מספר הבדלים באופי העבודה ולכן איך ניתן לדעת האם מצאתם את האדם הנכון?

מומחה קידום אתרים seo  כמו בעלי מקצוע אחרים הוא פרילנסר אשר למד את התחום ומתמחה בו וחשוב כי יהיה בעל ניסיון בקידום אתרים ובניית אתרים.

הניסיון בבניית אתרים חשוב בכדי שידע איך לבנות או לסדר את האתר שיתאים לקידום (אופטימיזציה), קידום אתרים בכדי שידע איך ומה לקדם בכדי לזכות בחשיפה ולהביא את האתר לתוצאות הטובות ביותר .

כמו שכל עסק צריך שיהיה לו מכונת תשלום טובה ואיכותית בכדי שיוכל לגבות תשלום ולחייב את הלקוחות ואם היא מתקלקלת הוא יכול לנסות לתקן לבד אך לא מומלץ, אותו דבר בדיגיטל , בעל עסק חייב שיהיה לו אתר שיוכל להתפרסם ושיכירו אותו ואם יש בעיה בפרסום אפשר לנסות לבד אך לא מומלץ ועדיף לפנות לבעל מקצוע.

ההבדל בין ספקים כמו אנשי מחשבים לעומת קידום אתרים הוא שאצל רוב הספקים אם יש תקלה כל שהיא הם מטפלים בה במקום והתוצאה מיידית.

מקדם אתרים אמור לקחת את האתר, לקדם אותו ולסנכרן אותו למצב כי יתקדם בתוצאות החיפוש. את התוצאה הזו לא רואים תוך שבועיים ולא תוך חודשיים, זה משהו שחייבים להבין. בנוסף, בעלי עסקים השוכרים איש מקצוע שוכרים אותו לתקופה קצובה או פרויקט מוגבל בזמן. קידום אורגני seo זה תהליך שלוקח זמן ולכן מצריך סבלנות מבעל העסק ולא שוכרים מקדם אתרים לתקופה קצובה בזמן אלא לשנה במינימום.

מקדם אתרים

אז איך נדע את מי לבחור?

  1. מי שלא מבטיח תוצאות – מקדמים רבים מאמינים כי אם הם בשיחת המכירה יבטיחו הבטחות למיקום ראשון בגוגל יוכלו לקנות את הלקוח הבעיה שזו הבטחת שווא, אין אפשרות להבטיח מקום ראשון ועוד בטווח קצר. אפשר להבטיח כי תהיה עבודה מאומצת על האתר במטרה להביא את האתר לתוצאות טובות במיקומים מובילים.
  2. מקדם אתרים מציג תוכנית עבודה מסודרת, מסביר אותה ומציג דוחות מה בדיוק מתבצע מיקומים בתחילת כל חודש, כמה הגיעו בצורה אורגנית ועוד דוחות לבקשת הלקוח.
  3. מקדם אתרים seo איכותי הוא לא רק מי שמבצע את עבודת הקידום אלא זה המבין איך לטפל באתר בצורה נכונה, היודע לבצע סינרגיה עם הלקוח ולתת הסברים מה עומד מאחורי הפעולות והמטרות שלו ע״י בניית אסטרטגית תוכן איכותית.
  4. מקדם אתרים אורגני חייב גם כן להבין את השפעות הקידום הממומן והרשתות החברתיות, כיום לרשתות החברתיות יש מאפיין חזק מאוד ע״י הובלה מהפייסבוק אל האתר ולכן יש לדעת איך בונים קמפיינים ממומנים בשאר הרשתות ולא רק להבין בקידום אורגני.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

אם אתם מחפשים מישהו מקצועי שיעשה את קידום האתר שלכם בצורה מקצועית,  ואמינה מוזמנים ליצור איתי קשר ע״י השארת פרטים בתחתית העמוד אפשר ליצור איתי קשר

אורי מינץ
שיווק דיגיטלי