בניית דפי נחיתה

דפי נחיתה שמייצרים פי 3 יותר המרות

מה זה דף נחיתה?

לפני שנכנס לעומק של דפי נחיתה, כאן בעמוד אתן מידע, מה זה דף נחיתה, למה צריך את זה? מה עדיף אתר או דף נחיתה? מה המטרות של הדף נחיתה?  מה המחיר של עמוד נחיתה?  איך בונים כמוד נחיתה נכון? 

צריך להבין מה זה בכלל דפי נחיתה ולמה קוראים להם דפי נחיתה, מיני סייט, וואן פייג׳ ומה ההבדלים ביניהם. אז נתחילה בזה שדף נחיתה הוא עמוד אינטרנט שהגולשים נוחתים אליו מכל מיני מקומות, מעמודי האתר הנוספים, מפרסום בגוגל, מפרסום בפייסבוק וכו׳..  בונים דף נחיתה בשביל שהגולש יגיע לעמוד ״ינחת״ בו ישאיר פרטים ולא יצא, זה גם הסיבה שלרוב בדפי נחיתה לא תראו תפריט אלא אם זה One Page – וואן פייג׳.

דוגמאות לדפי נחיתה שבנינו לאחרונה

מעוניינים לבנות דף נחיתה מותאם אישית?

בשביל מה צריך לבנות דפי נחיתה?

עסק שרוצה לעשות שיווק דיגיטלי לעסקים חייבים להכיר את המונח "משפך שיווקי". הכוונה לכל השלבים שעובר לקוח פוטנציאלי, עד שהופך ללקוח משלם. למה משפך? כיוון שככל שמעמיקים, הכמות יורדת, בדומה למשפך.

ניקח לדוגמא בעל עסק שמוכר שירות מסויים, פרסם מודעה (AWARENESS) ל-1000 גולשות וגולשים. כ-500 מתוכם הביעו עניין ונכנסו לעמוד נחיתה (INTEREST).
על סמך המידע בעמוד נחיתה, כ-250 גולשים החליטו שהם מעוניינים (DECISION) בשירות, והיתר עזבו.
כעת נותר לנקוט בפעולה (ACTION). על פניו, בשלב הזה אין סיבה לאבד גולשים. אז למה בכל זאת השלב הזה מצומצם יותר? ובכן, עמוד נחיתה שלא מתוכנן היטב שלא מבליט מספיק את ההנעה לפעולה (טלפון, טופס, כפתור רכישה) ומוביל את הגולש למבוי סתום.

לפעמים חוסר מיקוד בדף נחיתה ובנוסף טעויות שונות יכולות לעשות את הפעולה ההפוכה ולגרום לגולש לעזוב את העמוד ולא להשאיר פרטים או להתקשר וכך יגרום להפסד משמעותי של כסף שהושקע בפרסום.

לבנות אתר או דפי נחיתה?

יש הרבה הבדלים בין אתר לבין דף נחיתה, אבל ההבדלים העיקריים הם: 

  1. העלות של אתר גבוה לפעמים פי 2-3 מבניית עמוד נחיתה
  2. עמוד אחד תמציתי וממוקד לעומת אתר הנותן הרבה מידע ולעומק

חשוב לשים את הדגש בצורך ולהבין את המטרה הסופית כי אם מעוניינים לפרסם את העסק ע״י קידום ממומן בגוגל יש עדיפות לבניית דפי נחיתה אך אם מתכוונים לקדם את האתר ע״י קידום אורגני ההמלצה היא לבנות אתר כי קשה עד כבלתי אפשרי לקדם עמוד אחד בצורה אורגנית.

דפי נחיתה - מה המטרה?

כמו שאמנו בתחילת העמוד המטרה העיקרית שאנו עושים עמוד נחיתה היא שלא יצאו מימנו, אבל המטרה העיקרית שלנו היא מכירות. 

לצורך כך העמוד נחיתה יהיה חייב להיות עמוד נחיתה מזמין, מעוצב ברמה גבוה, מהיר, מותאם לניידים, צריך לעודד את הגולש לעשות פעולה כמו להשאיר פרטים, להתקשר, לרכוש. כל זה נעשה ע״י עיצוב מקורי, מקצועי, תוכן מקצועי וממוקד הנעה לפעולה. 

אז איך בונים דף נחיתה בצורה נכונה?

בדיקת מטרות

תחילה, נשמע מה ברצונכם להשיג בעמוד הנחיתה. נברר איזה סוג של עמוד נחיתה אתם צריכים, כמה תוכן דרוש, מה סוג התוכן, איזה משפך אנו רוצים שהגולש יעבור בשביל שיבצע את הפעולה. 

עיצוב משגע

לתפוס את העין זה שם המשחק בעיצוב דפי נחיתה, יש לעיצוב תפקיד חשוב ביצירת תדמית חיובית, ביצירת אפקט "וואו" ובהנעה לפעולה. הרי גם אנו נעדיף להשאיר פרטים במקום מזמין ונראה טוב לעין מאשר במקום מוזנח.

התאמה לניידים

כיום נכנסים לאינטרנט כמעט רק במניידים ולכן עסק חייב שהאתר שלו יהיה מותאם ונוח לניידים בצורה לא פחות ממושלמת כדי לספק את המקסימום ללקוח.

איפיון ותיכנון

יש חשיבות רבה לאפיון נכון לפני תחילת העבודה. 
ללא תכנון מוקדם והבנת העסק ומה צריך להיות באתר האתר כל הזמן יצטרך לעבור שינויים, שינויים אלו לאו דווקא יטיבו עם העמוד נחיתה בגוגל ולו היו עושים אפיון נכון ע״פ אסטרטגיה מותאמת לא היו עושים שינויים. 

מתי מגיע מה, האם נשתמש בתמונות איזה תמונות, מה יהיה בטופס, היררכיית העמוד, האם יהיו סרטונים? המלצות? הוכחות חברתיות? 

תוכן לדף הנחיתה

למילים יש כוח ולכן גם אם דפי נחיתה מעוצבים ברמה הכי גובה שאפשר, אבל אם הטקסט בהם אינו ברור ולא מעביר את המסר בצורה ממוקדת לגולש, הם לא שווים דבר. 

בעמוד נחיתה, יש לנו זמן קצר מאוד לתפוס את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי, ולכן יש לכתוב  את הכותרות ושאר הטקסטים בצורה המקצועית ביותר. קצר וקולע המסרים חייבים להיות ברורים להבין מה התועלות, מה הבידול ומה השירות המוצע והנעה לפעולה. 

מעוניינים לבנות דף נחיתה בוורדפרס לקידום בגוגל?

דפי נחיתה - מחירים

הצוות שלנו מומחה בבניית עמודי נחיתה מא' עד ת', משלב הרעיון – אפיון דרך העיצוב ועד בניית העמוד וניהול הלידים המתקבלים מהעמוד נחיתה. הכתיבת תוכן מתבצעת ע״י קופירייטר מקצועי. 

חשוב להבין כי הניסיון שלנו מאפשר להביא את השירות הייחודי שלכם לתוך עמוד נחיתה מרהיב, ולהגדיל את קהל הלקוחות שלך במינימום מאמץ. לא חשוב באיזה תחום ומה המוצר. אנחנו שמים דגש על תוכן איכותי ומדויק, עיצוב משגע, והנעה לפעולה. 

דפי נחיתה אצלנו יכולים לעלות החל מ 1000 ש״ח (חד פעמי) ומעלה. מאוד מאוד תלוי בצרכי הלקוח ולכן אנו עושים אפיון בכדי להבין את צרכים, כמה סקשנים צריך להיות ומה רמת המורכבות לצורך הפיתוח.

ואם זה לא מספיק, תוכלו לקבל אצלנו גם:

בניית דפי נחיתה - שאלות נפוצות

מערכת דפי נחיתה היא מערכת חיצונית ששם ניתן לשלם תשלום חודשי וכך להשתמש עם דפי נחיתה שונים לצורך קידום ופרסום, ישנם מגוון מערכות המוכרים ביותר הם: סמוב ורב מסר. 

מערכת הכי טובה לעמודי נחיתה היא לבנות אתר וכך אין הגבלה לעמודי נחיתה ואין הגבלה לעיצוב ולפיצ׳רים שניתן להשתמש בהם. כך יהיה לכם תמיד דפי נחיתה בחינם. 

דף נחיתה הוא אתר לכל דבר, ההבדל בין אתר לדף נחיתה הוא עמוד נחיתה הוא עמוד אחד ואתר הוא מספר עמודים. 

המחיר של דף נחיתה לעסק הוא תלוי האורך שלו והפונקציונליות שלו. ניתן לבנות דפי נחיתה מדהימים ב 2500 ש״ח עד 5000 ש״ח. 

אורי מינץ - שיווק דיגיטלי

אנו בסטודיו שלנו מעצבים ובונים דפי נחיתה בוורדפרס ומומחים בפרסום שלהם לאחר הבנייה. דפי נחיתה שאנו בונים ומעצבים מותאמים לקידום ממומן בצורה מושלמת. חושבים על בניית דף נחיתה מקצועי? מוזמנים ליצור איתנו קשר:

אורי מינץ
5/5 - (19 votes)